{妝文} 今年第一個*秋妝* + LV預告到手了!!!

未知是否我最近病太耐,
定係天氣真的改變!
今朝上班時真發覺有點秋意~
風大夾著微微的細雨,
雖然好浪漫, 不過大家都要添衣免得像我一樣病了~
先來一張完妝的圖~
總喜歡在秋冬時穿上豹紋!

唔知大家又係唔係呢?

是日妝品:
(上至下)
- 台灣敗的假眼睫毛(自然款)
- ETUDE HOUSE的金色EYE SHADOW
- KATE的啡色EYE SHADOW (呢個真係MUST-HAVE ITEM!)
- CLINIQUE的GEL EYE LINER
- 面匠的蜜粉
- FRESH CON的GRAY ONE-DAY COLOUR CONS
-MAC PAINT POT 

STEP 1: COLOR CONS + MAC PAINT POT 打底
可以防眼妝化開,又可以令眼影更出色
STEP 2: CLINIQUE GEL EYE LINER

(自覺) 今次畫得好靚呀!!!
* 一定要畫到內眼線+眼尾稍長
= 令眼更大更有神!!!

STEP 3: KATE EYE SHADOW
+
中間點上ETUDE 的金色閃閃眼眼

= 令眼睛更立體
(閃閃地的啡色好有秋天的FEEL...幻想中...)

STEP 4: 再來一條實色的MJ LIQUID EYE LINER

= 令眼線更明顯
-->眼神更SHARP!
-->眼形更突出!

STEP 5: 貼上假睫毛
(PS.我好想試貼下睫毛,
有無好牌子介紹?)

STEP 6: REVLON金啡LIP GLOSS

(好舊的東東, 不知道仲有無得買...)

STEP 7: 印上橙色的胭脂

(眼妝比較濃時, 胭脂可以淡一D)

完成了~~~~

下回預告:
我的{個人化} LV終於到手啦~~~
大家想唔想睇下點樣{個人化}呢?

另外, 又偷拍了家中的LV珍藏...


想睇一定要鎖定我的BLOG!!!
&
我的FACEBOOK FAN PAGE!!!

小唸:
有幸運兒中了我的抽獎無EMAIL比我,
快快睇下係唔係自己啦~~~

未'LIKE'既SIS, 快D'LIKE'
因為, 想再搞送禮哦!

留言

熱門文章