超讚+超抵醫學美容中心: 激光永久脫毛$ 900/ 6次 [只限50人參加!!!]

唔知大家記唔記得上年年尾,
我介紹過$ 900 六次激光永久脫毛呢??
唔記得唔緊要,
大家只要入左黎呢個POST,
就有機會再JOIN呢個優惠了!

地點: 中環某一醫學美容中心
同層是集團旗下40個專科的診所
而醫學美容則是其中一科
專科醫生主理持牌激光治療師進行療程
是我信心之選!
 簡單又清潔的治療房
治療床都好舒服的~
 進行療程前, 
治療師會詳細講解療程前後要注意的事項
 客人要簽名表明全部條款已清楚明白
 
我今次JOIN左兩PARTS
就是上+下手臂 
只係$ 1,800就有每PART各6次的優惠!!!
 用的是激光脫毛, 大約1次已經可以去除20%毛髮,
個人經驗是5-6次已經無左80%毛毛,
不過, 效果視乎個人毛髮濃密及不同部位
 在療程早兩天已經先行剃去毛毛
待生出1-2MM打激光是最能吸光的
效果更好!

治療師會先行清潔要脫毛的部位
 
加上COOLING GEL (有蘆薈保濕成份的~)
 
搽均
 先打一次去除表層毛髮,
第二次則是打至深層毛囊
永久脫毛
 
感覺是有點暖暖地
打到骨位/少肉的位置有點'吉吉'地
不過唔係好痛,又快, 
只係30分鐘就完成兩隻全臂的療程

 我已經完成左4次的激光脫毛
發現只剩低10-20%的毛毛
而且, 治療師話激光後會令皮膚吸光而變得白淨左
我都FEEL到~~~~無左毛毛仲好滑TIM!!!
 
限50人, 有意請私留資料:
英文全名
電話
想脫咩位

 除左脫毛, 佢仲有其他的醫學美容療程,
好似注射式的整型療程
 有次我同朋友去左'打鼻'
效果好好咁...不過我怕就無打
醫務中心用的當然是正貨+
當你面拆一個新的比你...
唔同一般美容院, 遮住你眼先話打緊....
 
仲有醫生駐場
為你解釋療程各種問題
有咩美容問題都可以問佢
比一個價就有埋醫生專業CONSULTATION
真係好抵!!!
 打鼻實錄:
先敷冰,
再由醫生打2-3個位置在鼻樑
搓揉透明質酸,令鼻樑挺直及提高
 
我朋友已經打左兩次,
可見佢幾滿意效果
如果大家有興趣, 可以留言比我,
我幫大家約可以有友情價
一支透明質酸+醫生接見及進行注射
只需: $ 5,000
(佢地話好'成本價哦~~~) 

同場仲有: BOTOX 
 LATISSE: 即係樂基兒賣廣告的睫毛增長液
唔見醫生, 單買是: $ 1,300 (街價 $ 1,500 - 2,000)

我自己親自試過,
真金白銀買過療程,
介紹過朋友都讚好,
先敢POST文介紹大家,
機會唔係時時有,
想冬天無晒毛毛,
想試下'微整容',
快D留言啦~~~

另外, 
最後佢地入左一部打1064激光機
FOR面部的,
可以美白收毛孔
首次試做只需 $ 590
而且, $ 3,200仲有4次+4次保濕MASK
都係由持牌激光治療師進行療程
有意都可以留言比資料我!
(我都想去呀! 一起吧~^_^)



留言

熱門文章