敗得有道理: Sogo Thankful Week開箱文 (今年跌O左4千幾蚊呀>.<)

一年兩次的Sogo Thankful Week都係我滿心期待的!
因為, 我都會留D彈藥去敗家~
估唔到, 今年失守的唔係化妝品/護膚品
而係...
Vivienne Westwood
PINKY HEARTFUL BAG

附送的塵袋好大個, 不過都係O岩O岩好放入個袋, 
手枚柄都唔夠放呢~
  


我對佢一見鍾情呀!!!
係我最喜歡的PINK PINK色
仲有心心圖案
袋中間有品牌最經典的星球LOGO
拉鍊同樣是手袋一貫用的絲帶狀(好好拉架^3^)

對比我的手仔下就可以見到個袋有幾大
入面除左有星球布
仲有內格
仲要係MADE IN ITALY 唔係CHINA
(依家好少搵到唔係MADE IN CHINA的東東了...)
另一邊有電話位
放iPhobe應該OK
我的NOTE應該放唔入!
值得一提的是:
手柄及底部都係牛皮做的
(好耐用咁~)
底部仲有星球釘釘 (有心思!)
大家最關心的是$$$
原價: $ 4XXX
依家: AROUND $ 2000咋~~~~~~~~~~
去2日1夜旅行用都夠大呀!

第二件係HONEY預先送的生日禮物
其實係一早睇中的
THOMAS SABO
個盒好結實!
我會用O黎裝我的小飾物~
登登~
水鑽(水晶)黑碳面紫字手錶一隻 (個名係我作的~)
牛皮壓鱷魚紋的錶帶係我看上佢的最大原因!
一般皮帶手錶好易殘
呢隻用左新款的蝴蝶扣
唔使真扣架!
係啪左個製就扣實了~
上手好大隻
睇時間超方便!
即日買滿$ 800送圍巾一條
入面有品牌出名的CHARMS飾物圖案
我見佢既STAFF係咁打呢條圍巾的~
襯下TEE都幾好!
由於我最後2日先去,
D靚衫都比人搶晒
就咁...
 今次在SOGO跌O左4千幾蚊呀!

不過, 敗得開心又平咁多,
當係年尾花紅預支使O左都抵!

LIKE ME ON FACEBOOK:

留言

熱門文章