Facess Beauty 斐斐日本毛穴專店: 兩年一度LASER嫰膚、美白、抗皺保養大行動[PART 2]

上回提到我在Facess Beauty 斐斐日本毛穴專店
進行了第一次laser嫰膚、美白、抗皺保養療程
今次是第二次
繼續來到有如世外桃園、寧靜優閒的紅磡分店
治療師超NICE
見我遠道而來, 即刻為我送上暖水~
 
以美容院來說, Facess Beauty的環境真的超大
而且裝潢簡潔高雅, 好有做spa的感覺!

LASER療程的過程簡單而且好快
大約45分鐘就OK!
先洗面, 全面打嫩膚的laser, 再重點打暗瘡印及斑位

打完laser後, 即時好紅下...
今次的'力度'大O左, 都有少少痛!

不過, 為O左靚, 我唔怕的 (挺胸)
  
最多的時間是在laser後敷一個涼浸浸的collagen mask
敷30分鐘就可以搽上toner及面霜走人喇~


睇下今次的效果先!
其實試完第一次都見到額頭上的乾紋少O左
皮膚緊緻不少~

不過, 面黃及毛孔粗大仍然係我最想KO的問題!
完成後一天的效果:
面黃的情況有所改善
希望可以KEEP到!
對於laser treatment後的護理,
我個人有個小心得:

在完成後的一星期日日敷'不含香料、美白、色素'的紙面膜
最好是以保濕為主及洗澡後即時敷上15-20分鐘
咁就可以KEEP到唔乾、唔甩皮、唔繃緊!


而且, 經過呢個集中的補一補, 皮膚簡直"重生一樣!!!"
好滑、好緊繳、有光澤及面色均衡不少~
期待下次到Facess Beauty的療程哦~!

心郁郁想試試的朋友,可以去它們的網頁:
Facess Beauty:
官網facebook專頁

LIKE ME ON FACEBOOK:

留言

熱門文章