又愛♥又恨✲的試用: Brighten神采修復系列

一向是美容白老鼠的我, 好久沒有遇到雷品
今次的試用, 真係令我又愛又恨
恨: 用了產品兩星期, 開始狂生痘痘, 
點搽暗瘡產品都唔好!!!
愛: 停用了一星期後, PR要求再試多一段時間, 
再用了兩星期竟然有煥膚的功效!
你說, 是不是對它又愛又恨呢?!

講緊O既係Brighten神采修復系列
神采美白營養精華
 

等我逐一介紹下啦~
神采深層潔膚露Cleansing Gel 
 天然成分:
蘆薈、木瓜酵素、檸檬萃取精華、
刺番荔枝、大豆蛋白、雪絨花

使用方法:用清水混合起泡,
潔面後用清水洗淨,可早晚使用。
由於Brighten的所有產品均是超濃縮成份, 
只要一汞加水起泡就OK了!
 

洗面後, 皮膚的水份不會流失
反而更加水嫩
  

神采抗敏保濕露(Toning gel)
天然成分:金縷梅、雪絨花、
茶樹精華、榛子薄荷、 含羞草

使用方法:潔面後搽於肌膚上,可早晚使用
個人的用法是泵2下在化妝棉上, 再全面塗開
 
質地超水感而且塗抹後一D都唔焗
即時令肌膚軟化
有助後續的護膚品更吸收!
  

神采美白營養精華Enriching Serum
天然成份:香蕉萃取精華、大豆蛋白、
刺番荔枝、含羞草、蘆薈

質地是gel狀的白色精華
同樣擁有一種品牌獨有的香味

上面試:
我會泵一下, 再全面推開,
輕輕推上面, 精華已經變成水感狀
加以按摩, 不消10秒已經完全吸收晒,
而且唔會泛白/起白色粒粒

它是我最推薦的產品, 因為用一星期已經能美白肌膚、
滋養保濕、緊緻提升面部輪廓

神采修復細胞精華Harmonizer
天然成分:蕁麻萃取精華、熊果素、檸檬萃取精華、
含羞草、蘆薈、大豆蛋白

質地與Enriching Serum相似, 
也是gel狀的白色精華

PR說這是"出事"(爆瘡)的搽法:
我開頭1-2星期, 泵了3下來點在臉上再推開,
想不到, 由於成份太濃郁, 令皮膚虛不受補
由於爆瘡時無心機影相, 我無影比大家睇...

正確用法:
取"""1泵"""的份量,推均再搽於面上
每天可用2次,可早晚使用
 再鼓起勇氣試的時候
每次的份量都調返O岩
就無再出現痘痘
而且, 用多兩星期
覺得臉仔滑O左、毛孔細緻了、痘印也袪得很快
整個感覺是煥了膚一樣!!!
不過, 大家要小心使用的份量
唔好貪快以為搽得多就快D變靚呀! 


LIKE ME ON FACEBOOK:

留言

熱門文章