<海德哲基爾與我>女主角韓智敏之妝容解構~

上回提到我正在追緊一套韓劇
煲劇頻道: 海德哲基爾與我 (Hyde Jekyll and I)
回文請按此
追到依家先播到第4集,
好鬼心急想睇餘下的劇情呀!!!
睇下睇下, 好想再去韓國
雪境及其中一個場境都好靚


香港為什麼沒有機的燈飾?
超級浪漫!

當中亮點當然是女主角淡妝也好靚!!!



今次介比我發現女主角韓智敏的自然妝容
係來自Lancome贊助, 佢亦為品牌拍左春妝化妝品廣告


當中最燒我的是
Grandiôse Smudgeproof mascara睫毛液
根根分明之餘, 濃密的效果也不錯!

及色彩鮮艷的Lip Lover愛戀色澤唇蜜
韓國這麼乾燥, 好的櫻唇也保持水嫩嫩的,
好想入手呀!!!
睇劇同時, 也燃起我敗家的意慾,
我真的中毒日深呀!!!


LIKE ME ON Instagram


 LIKE ME ON FACEBOOK:


email: anannana27@hotmail.com

留言

熱門文章