心急扮靚人的福音: Skin Laundry 15分鐘LASER + 彩光療程 (內附免費療程一次!)

平時返工已佔了生活大部分的時間,
連去做一個一小時的facial treatment都無時間?
Skin Laundry 一定O岩晒你!
因為只需15分鐘LASER + 彩光療程,
即時達到以下功效, 包括:
-蒸發污垢和消滅細菌
-改善暗啞肌膚和不均勻膚色
-使肌膚緊緻明亮
-使肌膚更加柔滑,綻放光澤

地方不大, 但地點在中環中心地帶,
非常方便!
梳化也好好坐呢!

除了裝潢年輕, 估唔到登記個人資料都好hi-tech
用上iPad做工具, 方便又環保!

店員跟我說, 除了即時的療程效果外,
持續進行15分鐘療程,
更有效減少色素沉著、不均勻膚色、
日曬斑、老人斑和黃褐斑;
明顯減淡幼紋和皺紋及
減少日曬和早期衰老的跡象;
清暗瘡及有助預防暗瘡;
減少毛孔粗大的情況,
效果有晒真人實證,
值得信賴!

療程房似診所的格局,
雖然聽到隔離講野,
但15分鐘又唔會瞓著就無問題

入去前, 先到化妝間卸妝

自行用化妝棉卸妝就可以等入房了!

療程房整齊乾淨
工具非常簡單

治療師十分細心,
知道我第一次做treatment,
便在我的手背打一下laser,
讓我感受一下,
之後, 便替我戴上眼罩開始面部療程。
治療師先為我全臉打兩次Laser,
一點都唔覺痛, 只是有點點拮拮地的感覺。
之後治療師為我塗上JELLY,
打彩光, 呢part更是一點痛的感覺都沒有,
只是有光略過。
三月入的療程更送上paper mask,
有時間當然敷埋先走更好啦!
大約30分鐘就可以走人,
好快就可以做完,
我呢個心急人好滿意個速度!

聽到"Skin Laundry"呢個名就知佢好重視
皮膚清潔呢一環,
所以連洗面產品都有4款咁多!

店員更推薦了兩件best selling的產品比我:
Restoring Night Serum

質地清爽, 好O岩香港的天氣

Sleepcycle Clean Skin Pillowcase

有效殺滅塵蟎, 
防止細菌滋生而導致暗瘡出現
一個可以洗300次,
每星期洗一次就可以,
$300好划算!

當日做完療程後臉頰有少少紅,
但回家後已經唔紅了!
第二天額頭即時出現小白頭,
鼻頭的黑頭更浮起了,
輕輕一擠已經輕易清除到,
感到皮膚乾淨不少!

3天後, 皮膚更感到緊緻及膚色均勻一點,
相信做多幾次可以有更好效果,
心急想快D變靚,
Skin Laundry 一定係你的心水!

收費如何?
單次都只是$550,
比坊間收緊過千一次平一半!
店員同我講,
join 30或50次療程唔但止更平(低至$400一次)
仲可以同朋友開心share架!
真.抵!!!

而且join5次以上仲可以揀產品redeem
或免費療程
[好康優惠] ABBY的讀者:
只需在登記時說出你是ABBY LAU的讀者,
即可享 1) 一次免費15分鐘LASER + 彩光療程
2) 即時買佢地的skin care產品, 照價再9折!
仲等? 快D打電話啦 (TEL: 270401666)
地址: 中環德己立街1-13號世紀廣場12樓1201室

療程由Skin Laundry提供、Abby Anna親身試用及分享

LIKE ME ON Instagram以上產品由  


 LIKE ME ON FACEBOOK:

Email: abbylovebeauty@yahoo.com.hk

留言

熱門文章