Pure Skin 用心照顧皮膚需要: 推薦舒服保水骨膠精華facial!

ABBY自18歲開始已經做facial,
專家唔敢講, 但總有D心得去分析一間美容院的好壞
個人認為最重要是'有heart'去服務客人及
了解客人皮膚的真正需要,
今次雖然是試做facial treatment,
但Pure Skin一D都唔求其

原先是BOOK了試它們熱推的新treatment,
但老闆娘同我做完皮膚分析後,
決定給我做骨膠精華療程
左圖是平時影相見到的皮膚
好似好白滑咁...
右圖原來底層的色素係咁沈澱(藍色部分)
色素積聚是由於皮膚的新陳代謝愎
不能帶走廢物

而且我的皮膚粗糙度也不好
黃色部分就是粗糙的位置

加上毛孔粗大(白色圈圈)
所以,老闆娘建議我先做骨膠精華療程
帶動底層的代謝及保水令皮膚光滑飽滿一點
先再諗燕窩美白療程,
你看Pure Skin多'有heart'
是真正為客人需要而建議facial treatment呢~

完成skin test後, 
美容師建議我做面部骨膠精華療程
房間不算大, 但燈光暗淡及relax的背景音樂,
令我心情十分放鬆

牆上更有一個呼喚鐘
一按就有職員幫忙,
好貼心的設備呀!

facial treatment程序包括
基本的卸妝洗面

Peeling mask、針清、修眉

用精華加儀器導入
機頭十分冰涼,
夏天做真的超爽,
而且仲有收毛孔的效果!

此facial treatment的特色之一
是會敷兩次精華mask,
第一次是導入精華後, 
先敷上paper mask
cool down暗瘡位

最後加上大量精華打底
再倒軟模, 令皮膚吸收得更好!
之後就是休息15-20分鐘,
當然我又瞓著了 Zzzzz

來看看BEFORE及AFTER圖:
BEFORE
皮膚比較暗啞偏黃,
鼻頭的黑頭及油光
是我最煩惱的皮膚問題

AFTER
罩住臉部的暗啞及黃氣減淡了
而鼻頭的黑頭都唔見晒,
皮膚乾淨好多,
真的要keep住做facial treatment
先可以徹底令皮膚深層清潔及補水哦~!

除了facial treatment,
Pure Skin也有按摩及眼部treatment,
提供一站式的服務,
令妳全身都咁靚!

Pure Skin 地址如下:
尖沙咀金馬倫道10號,宏威中心17樓全層


試用由Pure Skin提供、Abby Anna親身試用及分享

LIKE ME ON Instagram  


 LIKE ME ON FACEBOOK:



Email: abbylovebeauty@yahoo.com.hk

留言

熱門文章