Oilatum®Soothe & Protect同八小時滋潤無痕: 👶嬰兒濕疹救星👶

囡囡在三個月大時開始有濕疹,
臉部同手腳開始出現一撻撻的紅疹,
嚴重時更會甩皮及出血,
真的令我好心痛!
而且佢會抓及瞓得唔好,
令我地照顧佢都好吃力...
好彩!
當時我上網搵方法及問了兒科醫生,
即時為佢轉用Oilatum的浴油和潤膚膏,
持續使用一個月後,
已經令情況得到舒緩


所以, 
收到Oilatum送上Soothe&Protect
同8小時滋潤無痕bb洗護系列, 
真的好開心

 囡囡好似知道係自己的禮物,
即刻拆~~~

入面除左產品外,
仲有一個陶瓷的浴缸仔,
好可愛呢~

愛美真係人的天性,
囡囡逐件睇有咩O岩佢用...
場面搞笑,
仲玩足10分鐘...

企圖扭開瓶蓋自己試用...

洗滌身體及頭髮都有四支:
左一) 嬰兒泡泡浴露:
具極溫和及有效之潔膚成分,
不澀眼及無皂配方

左二) 嬰兒潤膚浸浴乳: 
溫和潔膚,
重建皮膚天然鎖水屏障

右二) 嬰兒洗髮沐浴露:
二合一配方,可同時洗髮及潔膚
呵護幼嫩皮膚的天然保濕屏障,
有效預防進一步乾燥

右一) 嬰兒洗髮露:
具有效清潔頭髮及頭皮成分,
特別適合乾燥的頭部皮膚

而我囡囡因為係濕疹皮膚,
所以用了最溫和同最滋潤的
嬰兒潤膚浸浴乳,
每次只需要一瓶蓋、
無需添加其他洗浴劑/肥皂,
就可以溫和潔淨身體

放入水中便會乳化,
有助溫和清潔BB肌膚

提提各位媽咪: 水溫應控制在 40 度左右. 
以防 BB燙傷之餘, 
也可避免因太高溫令肌膚水份流失
誘發濕疹 

洗澡後, 要用毛巾'輕印'走水份,
再即時搽上潤膚乳
Oilatum有兩款潤膚乳:
左) 嬰兒潤膚乳霜:
臨床證實, 有效減退乾燥痕癢達8小時

右) 嬰兒潤膚乳液:
臨床證實能即時紓緩及預防乾燥肌膚困擾
每天使用,滋養皮膚的天然保濕屏障

我會在早上用嬰兒潤膚乳液,
它比較乾爽及好推, 
夏天也都不會令BB皮膚痴立立
而晚上我會再用嬰兒潤膚乳霜,
進一步修護及滋潤BB皮膚

囡囡一直用Oilatum嬰兒洗護系列已經差不多8個月,
即使轉天氣, 皮膚依然水水嫩嫩,
佢仲好中意照鏡貪靚,
多謝Oilatum令佢滑DO DO,
媽咪都忍唔住成日錫佢呀!

產品由 Oilatum 提供、Abby Anna 親身試用及分享



LIKE ME ON Instagram  


 LIKE ME ON FACEBOOK:

Email: abbylovebeauty@yahoo.com.hk

留言

熱門文章