NYX Happy Hauliday Makeup Set: 齊來化個聖誕簡易妝客!

又到聖誕!
又係扮靚自己、去party的時候了!
講起扮靚,
依家10個女仔、10個都化妝,
今次收到NYX Professional Makeup
送上城市彩妝組合及貼身愛撫裸色唇釉三重奏,
等我開箱試比大家睇啦~~~

我收到城市彩妝組合08 DUBLIN化妝組合
一盒有四色眼影、兩色highlight及一支mini唇彩

四色眼影非常漂亮,
有大熱的酒紅色
配搭蝦肉色及啡色打造深邃的眼窩,
最後加上綠茶色,
大家可以自由搭配哦~

今次我用了蝦肉色打亮整個眼窩,
加上深啡色在雙眼皮位置,
再以酒紅色畫上粗眼線,
最後加了黑色眼線及眼睫毛液,
即完成了眼妝部分

兩個highlighters用法好簡單,
淺肉色用來打亮鼻樑

淺橙色用來當胭脂

最後就是冬天必備的'唇彩'!
在冬天我比較喜歡用'唇彩',
因為比'唇膏'更保濕及有一份光澤感,
原本'乾爭爭'的咀唇

即時變得有光澤

完成了~~~~
NYX的化妝品打造的妝容
比平時日系化妝品成熟一點,
眼影及唇彩非常出色,
在冬天, 我個人喜歡這種'歐美'一點的妝容,
打造不一樣的自己~ 
聖誕比愛人/朋友一個驚喜!

LIKE ME ON Instagram  


 LIKE ME ON FACEBOOK:

留言

熱門文章