Lancôme 聖誕限定🎁個人化瑰麗唇膏.送比女生一定冧!

當收到呢份 Lancôme 聖誕限定的
個人化瑰麗唇膏禮物時,
我真係'嘩!'左一聲
因為真係超靚同超有心思,
如果老公/男朋友可以咁有心思送呢份禮物比女生,
一定大大加分呀!
而女生都可以送比閨蜜,
等佢地用呢支唇膏時都會想起你!

Lancôme 為慶祝普天同慶的聖誕節,
現凡購買任何瑰麗豐盈唇膏(限量版除外),
即可享唇膏個人化服務。
個人化就是即場由專人以燙金技術
印上充滿節日色彩的圖案及名字,
讓唇膏成為耀眼裝飾品,
好似我呢支係"精緻雪花"+
刻上我的名字Abby,
360度睇都咁靚!
除左我呢個款,
仲有另外三款都超有節日氣氛同超靚呀!

Lancôme 瑰麗豐盈唇膏
一直都係我化妝袋的must-have item
開法好玩、好治癒

而且質素超好,
顯色又滋潤
今次試左160號色,
係大紅色(我形容係聖誕花色)

試下用個乾到起唇紋的咀試比大家睇

只係塗上一層就有咁滋潤又出色的效果
潤唇膏都慳返!

塗上唇後超顯白,
而且有種冬日同喜慶的feel~
仲有仲有! 
凡於 12 月 1-31 日親臨 Lancôme 
購買正價彩妝產品滿 HK$500,
即可獲享節日限定
閃爍璀璨彩妝套裝聖誕球一個
(價值 HK$157),
節日限定閃爍璀璨彩妝套裝包括:
- 迷你 Miracle Blossom 香氛 5ml
- 迷你瑰麗豐盈唇膏 368
- 閃爍璀璨聖誕裝飾球一個

數量有限,先到先得架!
買完禮物比人,自己都有禮物收,
今個聖誕節真係超滿足、超開心!

產品由 Lancôme 提供、Abby Anna 親身試用及分享

LIKE ME ON Instagram  


 LIKE ME ON FACEBOOK:


留言

熱門文章