做個孝順女: 帶著父母遊大阪!

俗語說得非常好「當了父母先知當父母的偉大!
所以, 我唔會咁偏心只帶囡囡玩,
仲會把握父母仲年輕, 帶佢地一起去旅行~
還記得小時候父母都要工作,
但總會抽空帶我們去旅行,
依家到我同姐姐有能力帶佢地去旅行,
佢地仲開心過小朋友呢~
今次大阪賞楓自由行由我一手包辦訂package同行程,
就搵到唔同風格同價格的選擇!
我建議到大阪可以住難波,
它是大阪市的交通樞紐,
去京都、神户、奈良、和歌山都有鐵路到達,
非常方便。

今次同父母去了嵐山
當地以賞楓葉(秋季)和櫻花(春季)而知名。
仲有唔同的佛寺與神社參拜,
絕對係洗滌心靈及身心放鬆的一個好去處,
又岩晒中意睇風景的父母~
一舉兩得!
除左觀光, 媽媽同我一樣愛美,

帶了她去一齊著和服, 幾靚太feel~~~

而爸爸最中意食好西,

我帶左佢地食最hit既厚pancake

同埋知名又堅好味既神戶和牛

 整天同父母一起, 傾下講下,
笑下玩下,
快樂回憶真係比金錢同禮物來得珍貴,
大家都快快plan下同父母去一趟 親子之旅父母篇~!

LIKE ME ON Instagram  


 LIKE ME ON FACEBOOK:

留言

熱門文章