我的甜餅小姐: 修容姻脂一TAKE過

好開心呀!!!!!!!!! 我一直都想入手的JILL STUART CEEK COLOR終於到手....
其實本身好少搽FACE, 都係眼妝多D, 今次都係因為朋友X打黎,
話買生日禮物比我, 問我有無心水...
要敗家? 無難度!
HOHO~~~ 睇下我既SWEETHEART先:







一貫JS粉紅色的包裝






最鍾意佢呢種華麗的感覺, 平民如我都可以扮下貴小姐...
呢個掃掃有個J字, 好似'蔡小姐'個LOGO字, 都唔知邊個抄邊個!
PS>我好LIKE呢粒石呀!!! 粉紅色, 又閃WOR...岩晒我口味~~
睇下內容....靚到....
仲有, 我唔會拎走張膠紙, 因為靚同埋....可以防整花個面!

另一個原因去買...係因為我用緊的9宮格唔多出色, 又唔修容...(雖然佢都好靚女)
但..............
有新歡, 我試左D上手, 粉好細, 好出色, 大致可以咁用:
最後, 如果SIS唔小心進入火場, 請同BA講:
我要10號, 甜餅姐呀....唔該....
題外話,
我做左JS VIP成半年, 都無收過佢D EMAIL 或郵寄野...
想問下大家有無咁既情況?
定係,
佢遺棄左我?






留言

熱門文章