冬日身體護膚大全: 開架好用之沐浴露、潤膚油及body lotion

上回提到, 一到冬天咀部便十分乾燥,
回文請按此
其實, 身體皮膚都非常脆弱
因此, 除了護唇,
也要護理身體皮膚哦~
今次, 等我公開我最近在用的身體護理產品
當中有自購, 也有PR邀請試用
但全部分享也是親身試用後
真心寫出其優劣點,
比大家一個參考

先從潔膚入手,
一入冬, 我都會轉用Dove的沐浴露,
因為真的好潤又便宜,
我好中意大量的泡泡來洗澡,
所以沐浴露用得好快,
今次用了新出的味道--
Dove豐盈寵愛沐浴乳 果木精萃配方
「乳木果與暖香草」
售價只是 HKD 49.9/750ml
卻可用上2-3個月!

當中兩大成份功效
乳木果:修護皮膚保濕層,具深層滋養功效
暖香草:香氣綿長優雅,令人舒緩放鬆

擠出的沐浴乳是lotion質地,
而且好大股乳木果的香味
喜歡呢個味的朋友唔好錯過呀!

除了味道, 我更喜歡它軾易擠出泡泡
如果配上沐浴球, 會有更多泡泡哦~!
沐浴後, 已經覺得皮膚即時幼滑O左,
同其他Dove的沐浴露一樣,
過水後會感到有層薄膜包住皮膚
冬天用就夠晒滋養!
而且被乳木果及香草獨特香氛包圍身體,
令洗後的肌膚散發淡淡的香味,
睡眠質素都好D!

如果身體出現龜裂紋/繃緊,
我會加入body oil, 即時深度滋潤肌膚
最近用緊Pangea Organics 草本按摩及身體油

 (天竺葵,意大利白鼠尾草)
HK$289/120毫升 (可在Nest beauty買到)
它是美國最受歡迎有機品牌
更以來自公平貿易及有機耕種的原料,
不但對自己有好處,亦令辛勞的農民有公平的回報,
助人又利己!

body oil以深啡色玻璃瓶包裝
有助保護精油免受陽光氧化

含天竺葵,意大利白鼠尾草,
有效調節肌膚色澤平衡,更有助皮膚排毒更生

開口在盒旁, 唔同平時的開法

精油是淡黃色
擠出已聞到好香的香草味

如果皮膚太乾, 我會全身搽上它
油的質地好薄, 稀身而且不會焗身

按摩及吸收後, 只會感到好舒服
不油不膩, 而且香味令人好relax
按摩後, 肌肉都舒緩埋
又係臨瞓前必用的body care產品,
如果臉仔乾, 它仲可以保濕及修護肌膚
一物兩用架!

晚上是滋潤肌膚的好時機
我會揀一支比較潤的body lotion
用在body oil 後, 更有助鎖緊皮膚水份
一直喜歡Vaseline全效滋養潤膚露系列 (HKD 34.9/400ml)
今倨冬天更推出了純淨燕麥精華
當然要試試啦~!

含純淨燕麥精華配合stratys 3科技,
令養份瞬間直達肌底,持久滋潤
24小時長效鎖水,肌膚持久柔軟、滋潤

lotion的質地好滑
似係牛奶燉滑左咁,
好易推開
一D都唔杰身

白色lotion, 推開後是透明的~
你睇幾水嫩~幾滑~
用後身體更會散發出淡淡的香味
味道清新, 唔會好似香水咁濃

最後是我用了多年也keep住用的
Johnson Baby 甜睡潤膚露
萃取自茉莉及多種天然植物的甜睡香配方,
釋放舒緩香氛,讓嬰兒(或我?!)香甜入睡

經過嚴謹醫學測試,試明純正溫和,
酸鹼度適中,並已通過敏感測試,
絕少刺激皮膚,適合新生兒幼嫩肌膚天天使用
我愛上它, 純粹因為香味好特別
我未遇過同它一樣味的body care產品
所以, 每年都回購哦~!

它比一般的lotion更稀身
乾人如我是不夠潤的

因此, 我會在早上用它
當是補充睡眠流失的水份
或是洗手後用作handcream
清爽又香香的, 好正!

懶人如我, 當然會DIY方法來減少skincare的時間
我會用一泵油+兩汞lotion,
一次過混合按摩全身
功效用分開搽差唔多

只需一次的全面body care
就可以由乾到龜裂的腿(如下)

變成'close-up'都唔會現乾紋的美'肌'腿 
唔想皮膚乾到出紋/痕癢
你要快D開始body care喇!

LIKE ME ON Instagram

OR 
 LIKE ME ON FACEBOOK:
 OR 
email: anannana27@hotmail.com

留言

熱門文章