原諒我用光光先介紹比大家的好物! (乾妹妹請進~)


唔知大家仲記唔記得我早在半年前去打C6 LASER呢?


打完之後,好多SIS都會話好乾、好似快要甩皮個隻{嚴重性}的乾!


而我,除左因為本身是混合偏油肌外,本身亦四出找尋良好的保濕產品


保護一下我的敏感中肌膚!


見到廣告吹得好狠的ORIGINS,


比佢既[天然]+[科學為本]所吸引,


自掏腰包都買入了其Make a Difference Treatment試一下,


BA說這是FOR比較油又想保濕的人用...(O岩晒我!)


用了大約4個月, 剛好用光光了~(好抵用!)



而且,我終於等到Origins的blogger試用活動了~


我夢寐以求的一次全接觸!


因為.....哈哈~我都係佢既超級粉絲


我的珍藏....


盒子是XMAS SET附送的, 剛好可以收藏我的寶貝護膚品:



當中我至愛白茶(抗氧化)、Drink Up、MAD、Dr. Weil系列!!! 


而紅景天的眼霜真係幫到我去眼紋, 可惜又用光了又沒有拍照比大家睇...


(原諒我用野太快又未能一一出文介紹!!!)



--->Drink Up 10 mins mask呢枝已經用到凹晒...


初初用時,是沖涼後當MASK用...可惜我唔太吸收!


之後,比我發現,洗好面後,厚厚的敷上一層(見唔到膚色為合格)


敷住來沖涼/ 浸沐,蒸氣加上香香甜甜的MASK, 好RELAX之餘...


洗左之後,出奇地保濕,如果OT/出完街無時間敷MASK,


可以核個10MINS快MASK!!! 呢枝好O岩你呀~


而且,忘了大約買了近一千左右,BA姐姐送我好多SAMPLES:



--->活性炭MASK


敷5MIN就可以去黑頭/油脂


上次去WORKSHOP就有試到了...


清潔又不繃緊!



-->白米磨砂,又係皇牌哦~


去完WORKSHOP知道:


1. 原來要用上咁多先可以磨乾淨!


2. 唔使等5MINS先打圈按摩,即時就OK啦~


3. 先用紙巾/棉花去除MASK再沖洗比較快及方便!


大家用既時候都要注意一下^^



睇完私既珍藏,先講講上星期的WORKSHOP


多謝MIKA做我地的素顏MODEL,我開口就估中係你啦~



玩完一輪產品後,用晒MAD及白米及活炭的一隻手明顯白左...


乾紋都少左! (唔好引我買晒啦~~~好窮呀!)



試左:


CLEANSING MILK


無泡又舒服,有化妝的可以洗2次的!



2. TREATMENT LOTION


一貫的香味,保濕卻清爽!



3. MAD Night gel-cream


我依家的頭號HONEY!!!



它其中一個主要天然成份就係復活草


當日終於見到神奇復活草既真面目



跟BE的工作人員開始熟了,大家都在玩草草...


手上的是我帶回家的一棵,


回家用醫油碟加水,養了一小時,已經開花了~~~


哈哈~係打開葉子先岩


表示佢吸足了水份!



打開面霜是滿滿的一瓶,好感動,又可以用到你了!



質地有別於一般CREAM狀的晚霜,它是水水的布丁狀


晚霜主要功效
**不含油分 (Oil-free)
**針對睡眠時肌膚水份流失
**修護日間受損的細胞問題
**復活草萃取及海扇藻,重建肌膚保濕屏障,強效鎖水及深層保濕
**修復肌膚的舊創新傷、乾紋及幼紋,強化肌膚自身的鎖水能力


重點***加入月見草修護複合配方,它是晚開花的植物,


用於晚間可自我修護及重整細胞


是新產品的特別成份,更加FOR晚間保水修護用哦~!


 


試上手睇:



1. 原先的乾手: 面比佢更乾(慘..),有D乾紋仔


2. 全面用既份量: 只係咁小就夠,因為推開好水! (所以我用到4個月...)


3. 岩岩推開: 太舒服了,檸檬+海洋的味道,又係水水潤潤


4. 半分鐘後: 已經吸收晒又清爽~正


 


相信大家想睇用面試:



在額頭,鼻尖,面頰及下巴5點


打圈按摩



試用了6天,令我感覺肌膚由暗啞布細紋變得光澤有彈性,


晚上用後,翌日早上出油的情況大大減少,皮膚可以透到氣之餘更覺舒服不繃緊,


甩皮情況無晒,而且上妝更貼服,毛孔都好似因為飲飽水而收歛了!



我會KEEP住做你的粉絲呀!


希望你記得我提議出MAD潤咀膏啦~


我個咁甩晒皮呀><


 

留言

熱門文章