無可媲美的脫毛體驗 (送免費試做, 100ML卸妝水及$500現金劵!!!)

上星期六,ABBY再次踏足我最愛的脫毛中心--DERMES!





已經係第六次上去做TREATMENT了~今次做的是第六次的UNDERARM及第四次UPPER LIP!
講返我對上一次的效果是:
UNDERARM: 做了5次已經得返2-3條毛毛
UPPER LIP: 做了3次尚有5成毛毛





所以說: UNDERARM應該6次就可以KO晒, 而UPPER LIP是8-10次先可以KO晒~
當然也是因人而異的,比如毛毛的粗幼/多寡都好影響效果!
不過, DERMES是: 一個價錢=一個承諾=一世任脫的~~~(哈哈...比一次錢,一世無(毛)憂哦~)





今次上了佢地的旗艦新店,是位於TIMES SQUARE的哦~
不過, 有點少煩是: 星期六上去是要登記的...第一次做TIMES SQUARE的'訪客'









入LIFT時見到好多女仔都係上DERMES,好野果然多人撐!睇下D環境:




RECEPTION: (似唔似係5星級酒店的大堂呢?)







LOBBY: (索性當佢係酒店介紹 ^___^ E? 咁多男士既?我都帶左HONEY上黎)













其實, 男士陪女友上來也是一個享受, 因為DERMES的CENTRE有免費Wi-Fi, 雜誌及飲品







SOFA也是好舒服的, 而且, 只是等10多分鐘咋...(TREATMENT快到...飲杯野都完了!)





而客人而言, 呢個CENTRE真是太美了,看一下這個旋轉樓梯







這麼豪華的美客房及超舒服的椅...(真係唔想咁快做完TREATMENT LAW!)







對於新看我文的SIS,等我講下過程先:




先由治療師細心分析您的毛髮及建議激光治療的療程







進入治療室後, 先用上BIODERMA的卸妝水清潔要脫毛的部位





如果係LIP,就會先冰封一下以減少激光造成的痛楚(其實也是超少痛的...)






新的中心內更有一個LED,可以清楚知道客人做緊咩TREATMENT,所用的時間等等...







而我做兩PARTS, 只係用左12分鐘













療程前, 要收收埋埋UNDERARM 仲有幾條的毛毛



完成後...可以高舉手臂了~ 自信200%!




(記住DERMES的新店在TIMES SQUARE的36樓哦~)












廣告時段:
近期日日都見到呢個廣告
(曾經有人話我似其中一位代言人...答案好明顯...留D空間比大家諗下)











點知...治療師的房中真的比我找到了...
我自己! {有見到我嗎???}

(是上次幫DERMES拍短片時的一張相...我也可以是代言人呢...)







好康時間:
1) 未試過好想試的SIS, 請登入:





http://www.dermes.com.hk/edm/201108/DBLXT0811E/Form.aspx?

(細則中寫至7月31日, 我問左其實可以登記到8月31日的哦~)

送您:
>>> 免費體驗dermes激光永久脫毛療程乙次 (上唇 / 腋下 / 下腹線)
>>> BIODERMA 卸妝水 100ML





2) 有心JOIN的SIS, 請快快PM/留言給我!
因為我有3張滿$10,000就送$500現金回贈的COUPON!!!












一次過JOIN UNDERARM + UPPER LIP (如我)已經可以用到呢張COUPON~






3) 已經係會員,可以介紹朋友JOIN/CLICK我條LINK JOIN DERMES, 有好多好禮送呢~












想一次性-永久-安全-放心-脫毛的您, 一定會愛上DERMES~






PS: ABBY ANNA, 「見証永久」一年 :)

*第一次用Y-BLOG新版寫BLOG...有點摸不著頭腦!

我的新Y-BLOG:
http://blog.yahoo.com/AbbyLovesBeauty/

訂閱及支持我啦~謝了!!!




留言

熱門文章