[美甲] L’ORÉAL PARiS 全新盈彩晶亮甲油: 一層上色 + 持久不易脫

有睇開我的blog都知, 我扮靚講求快速效果及節省時間
因為, 我的工作真係24小時都唔夠用!
所以, 唔係好的產品,
我都唔會用(哈哈~)
今次介紹一下L’ORÉAL PARiS 全新盈彩晶亮甲油
以突破性精煉配方打造亮澤奪目美甲效果,
助妳完美配襯彩妝及一身艷麗、型格同服飾!
我覺得冬天衣著都比較沈色,
係時侯把色彩用到指甲上,
吸引眾人的目光!!!

此系列都有12隻色:

我就入手O左以下4款:

 ~特點~
突破性精煉配方, 閃爍眩目色調,水晶般晶瑩剔透
鑽石反射粒子,大大增加甲面之光澤度,
質地順滑,平均覆蓋指甲表面
獨特掃頭設計,每次攝取適當份量,容易塗抹

等我由左至右逐一介紹比大家啦!
 #210 SHOCKING PINK
它是比較少女的一支,
barbie pink得來帶有透明感
一層已經非常出色

塗兩層已經可以收工,
O岩晒我D又貪靚又懶的人呀!

#208 So Chic Pink
佢係螢光橙紅色
是最搶眼的一隻色!
一層是淡一點的色調

兩層便似橙汁jerry feel~
好Juicy咁
以上兩色比較女性化,
介紹多兩款比較中性,

第一款, O岩喜歡rock & roll style的女孩~
 #610 REBEL BLUE
幻彩藍色+鑽石反射粒子
光澤及bling bling感十足
一層已經夠顯色及實色!

兩層則比較成熟及華麗風
配上全黑的造型及粗黑眼線簡直型到爆!
 

最後一支,
我覺得超O岩OL上班用,
亦是我最愛的一支~
#109 Cafe Saint Germain
深色一點的NUDE COLOR
襯衫是百搭的!
單搽超斯文~
  

我搽了兩層再加上甲貼及top coat,
已經好似出街整甲咁靚了!
閃光下:

室光下:
 甲油質地細膩
搽出來的效果更跟瓶子顯出來的顏色一樣
去買它們只需把手指拼近瓶子就OK!
而且, 只要塗一層已經夠出色、夠實色,
甲油掃子小小的、不易搽出界也很讚!
重點是勁平!
一支$40 /5ml,
相信可以用到20次~
推薦比愛美甲的妳們

LIKE ME ON FACEBOOK:

留言

熱門文章