急救乾燥肌 (一): trilogy Rosehip Oil 玫瑰果油

未開始介紹產品前, 我要先訴訴苦
事源, 早前我到了曼谷旅行,
曬過後, 即時去了做facial
仲要係美白個種,
想不到, 就中招了
塊面變得超乾
摸上手鞋鞋的...
好傷心呀!
即時唔敢用自己用緊的護膚品,
好彩, 比我遇到兩件好產品:
第一件
  trilogy Rosehip Oil 玫瑰果油
 成份:
 100%有機認證的玫瑰果油製造

功效:
- 減少皺紋
- 撫平細紋
- 提升肌膚保濕度
- 緊緻透亮
- 減少疤痕與妊娠紋的色素沉澱

trilogy於美容界榮獲超過72個國際美容大獎,
trilogy有機認證玫瑰果油更於2013年
榮獲Tatler 雜誌「最佳面部護理精華」美容大獎。
更連續2年獲得Harper's Bazaar Beauty Hot 100獎項。

同系列的產品有兩款:
(左) 有機認證玫瑰果油, HKD$195
(右) 有機認證玫瑰果油‧抗氧化+, HKD$295
抗氧化+版本更含超級抗氧化、專利成分 Rosapene™, 
來自玫瑰果、巴西莓、蕃茄、燕麥、蔓越莓等天然植物
進一步加強對抗自由基侵害,修復肌膚損傷

兩款產品的包裝及設計相同,
同樣是汞裝取出果油, 衛生又方便!

玫瑰果油呈泥黃色, 
比一般身體用的油都稀身一點

怕上面會令面色偏黃?
唔會! 因為一塗開, 佢已經會被皮膚吸收晒,
只會留下光澤感!

除了單獨塗上果油,
我更喜歡混和平時用的面霜一併使用
一來可以慳返2個steps變一個step的時間

更令面霜更滑更好推!

看看手臂的水份即時提升及光澤感大大增加

怕上面會好油?
經我親身驗証, 一點都不會油,
而且它好好推, 可以當成按摩的好工具
用了兩星期, 面部的皺紋都少左,
肌膚更覺緊緻, 
每次用完都令肌膚有一種好膚質的光澤散發出來!

不僅可使用於面部肌膚賦活再生
更能滋潤身體皮膚
由於我成日著高跟鞋, 腳部成日甩皮,
我會每日沖涼後, 用上它,
按摩及令甩皮的位置吸收它

大約一星期已經令甩皮及乾燥感消失!
真係一支多效呀~

trilogy Rosehip Oil 玫瑰果油
銷售熱點:
指定萬寧分店有售

LIKE ME ON FACEBOOK:

留言

熱門文章