韓式化妝品: 兩件搞定上班妝! (每日極速快妝~)

唔知大家返工要準備幾耐先出到門?
我是15分鐘極速出門形!
因為, 睡多一分鐘得一分鐘ma...
今日, 公開一下我依家日日都化的呢個妝,
真正5分鐘就OK

先來一個最重要的底妝產品,
一件可以搞定均勻膚色及遮瑕就最好不過!
最近天氣好乾燥, 用少底就會出現乾紋
過一段時間更會出面油,
所以, 我改用了它:
BRTC美白修護修飾氣墊粉霜, $260 / 12g

有效擊退黑色素及減淡幼紋,
抑制色斑,締造無瑕光澤妝容

打開盒子後,有錫紙密封的包裝
上面更有最佳使用期限

拆開錫紙後,見到銀色的粉盒
設計仍然簡單, 而且粉盒頗輕
不會對手袋做成負擔!

 粉盒是兩層式設計, 打開第一層白色蓋,
第一次用就要撕開埋呢張密封的白色紙

 第二層是粉底液

只要輕輕用粉樸按壓cushion粉底液,
即可吸收相當多的粉底, 粉樸似有一層防水物料,
不會因為按壓而弄髒手指

使用前:
我最想可以均勻膚色及遮一下陳年的黑眼圈

粉樸雖然有防水物料, 但上面都算柔軟,
而且不會殘留毛頭在面上,
粉底液唔杰身, 而且好易推,
輕輕由內而外推開粉底就OK了!

 初初上完粉, 覺得粉底有點過白 (我是黑肉人...)
但上粉10分鐘左右, 它便漸漸與個人膚色融合
膚色均勻又亮白,
而且黑眼圈真的遮到90%,
一take過解決粉底及遮瑕2個steps,
我是混合性肌膚, 都keep到6小時先開始出面油,
真的不錯!


 上了粉底後, 我會用埋胭脂
最近日日都用上:
MISSHA Signature Dramatic Rose Petal Blusher
Signature玫瑰亮采調色盒, HK$268 / 7g

含有微細的閃耀粒子,
讓你一抹便擁有粉嫩亮澤、層次分明的自然妝容。
蘊含保加利亞玫瑰水、青檸及櫻花精華,化妝同時護膚,
好O岩每日使用!

外盒簡單而精美
有品牌的花花3D設計

除了大大片化妝鏡,
更有一個透明膠蓋分隔開胭脂
十分衛生

化妝掃的毛毛好柔軟

精緻的調色盒內盛滿5種色彩大小不一的玫瑰調色胭脂
我的是2號色-- Coral Rose (橙色主調)
胭脂含有幼細的閃粉, 睇都覺得好美了!

上手試:
色彩分明, 顯色度高,
輕輕一點已經上色了!

上胭脂Step 1:
以盒內的扁闊毛刷混合所有色調或按個人喜好選取不同色調的粉末
再塗抹於面頰:
只塗笑肌-->可愛感重D
輕輕帶到耳旁髮際線-->修飾包包面/知性感重

使用前:
剛剛病好, 面無血色

使用後:
感覺自然又似天生擁有白裡透紅的膚色

 Step 2:
我會用銀色那一格

打亮鼻樑

令扁平的鼻樑'看似'高一點


再沾多少少, 打亮眼底

進一步令黑眼圈隱形! 

胭脂持久, 上妝6小時都不會變暗淡
閃爍感不會太誇張, 淡淡的橙調令偏黃的膚色亮起來!
這樣, 就完成我每天上班的妝容了~
無論在家中, 或是巴士上都可以快速搞定呢個自然妝,
你都試下啦!!!


LIKE ME ON FACEBOOK:

留言

熱門文章