2014年新娘進行中(終極篇): 平價淘寶結婚物資! (附小送禮~!)

收到這一'件'貨時,
真的好驚喜/訝!!!
因為我係淘寶白痴
完全是搭上搭咁淘返黎
不過, 個人來說
我覺得淘寶的價錢著實吸引
性價比好高
同埋, 我都係少試牛刀
唔係全部都係我架!

見到嗎?
滑板車唔係我架
其他林林嬸嬸的是平價飾物
反而, 最多人淘的衫
我仲未睇到O岩心水呀!


先來一件最吸睛的單品~
就是bling bling水晶鞋
 
我不先打算淘來影pre-weeding
但佢比左細一個碼我
對鞋得5號
本人著6號的
今次真係唔方唔似'灰姑娘'家姐
著左對窄的玻璃鞋....無言


撇除碼數有點窄
其實佢真係好靚
D石痴得好實



而且廠家仲送多幾粒石做後備
仲有腳後跟、膠水及半墊


另外, 大陸貨難免'娘'D
鞋籠有簡體字
不過我個人唔介意
因為唔除鞋, 無人睇到呀!
 

我會留返佢big day個日著黎比攝影師影下相 :)
 

另一件是'豬二盛'飾物 + 頭飾一SET
淘定萬一化妝師唔記得帶飾物都有多套後備替換!
 

拆開膠袋, 覺得好抵
好似唔使HK$ 100一套
旺角都買唔到吧~
而且, 珍珠+水晶的配搭好特別
在淘寶睇到眼盲先搵到件O岩心水
 

素顏試戴就唔出樣啦~
我覺得淘黎自己影pre-wedding
OR big day個日用都可以
反正我唔係千億新抱
係人都知我唔會戴真野
咁呢套影相夠搶眼
一D都唔失禮呀!
 

奈何它的扣太少
最短已到心口咁滯
要自己加扣針扣短佢...
 

預計BIG DAY會玩足18小時
早上的鮮花花球可能到晚上已經謝左
加上, 我的婚禮佈置會以紫白為主
所以, 淘多一個絲花
球做下晚宴道具

CLOSE UP其實都幾假架
不過,遠鏡睇都靚

小送禮時間:
廠家送了一SET掛頭用品
如果大家唔介意是淘寶貨
我想送出來~
請LIKE本人facebook fan page
Inbox我, 最快的一位可以得到哦~
*禮物將以平郵寄出, 不包寄失風險哦!

LIKE ME ON Instagram

OR 
 LIKE ME ON FACEBOOK:

留言

熱門文章