準媽媽日記[五]: 懷孕中後期,現代/職業女性簡易補身法

話咁快我已經進入懷孕中後期(6個月了)
個人的孕肚仍然不是太大 (但BB是健康成長中的!)
但是, 也是時候養肥BB多一點、
開始要補身的時間!
我是個朝9晚6的OL,
每日也是趕頭趕命地返工,
所以, 我個人發展出一套
現代/職業女性簡易補身法,
是結合媽媽輩教的補身大法+
我睇書、睇雜誌、上網學的資訊,
希望幫到懶/忙的孕婦進行補身!

踏入第6個月的懷孕期 (20-23週)
是BB發育得最快、
需要最多營養的時候!
以下係我的簡易補身方法,
也是以'想肥B唔肥媽'為原則:
1. 烚蛋/ 鮮奶: 一天要補充最少兩份蛋白質
我的超easy方法有二--
A) 一隻全蛋+一隻蛋白

B) 鮮奶: 前幾篇講到我唔受得媽媽奶粉,
一飲就嘔, 已經轉飲鮮奶,
最近愛上來自瑞士的Emi
及荷蘭的子母奶
P.S.我之前瘦太多, 先飲'全脂',
已達標/超標的孕媽請選低脂/脫脂
就是最優質的蛋白質補充,
是BB腦部及細胞的必需品!

2. 魚湯: 一星期兩次滾魚湯
可以煲蕃茄薯仔魚湯 / 豆腐魚湯/ 薑+魚湯
我見佢會用牛鰍/唧魚/石九公
煲出黎是奶白色,
飲完好舒服,
因為我唔食魚, 要飲魚湯補充下
而且夏天飲可以健脾開胃、滋陰補腎

3. 花膠: 一個月一至兩次
一個月返娘家一次,
每次媽媽都會煲花膠魚翅螺頭豬骨湯OR
花膠冬蟲夏草豬骨湯,
豬骨湯有鈣質, 對孕婦好重要,
花膠好養胎, 唔好太早食,
唔係會生巨B, 令順產困難!
*建議6/7個月後先開始食呀!
*建議買淡水魚花膠, 咸水魚的易有水銀(會中毒!)
*唔使成日食, 聽孕婦講座
護士話有媽媽食得多花膠,
傷口好難'聯' 及有蟲蟲紋架!

4. 燕窩: 每日一/二湯匙
媽咪親手燉的冰糖燕窩,
佢話在'樓上燕窩莊'買,
呢度係兩片燕棧的份量 
(係咪好多呢, 所以自己燉仲抵+衛生!)

每日早上飲一杯暖水後(可防止便秘),
再空腹食一湯匙燕窩/加入暖奶/麥皮中同服,
我上網睇過食燕窩的好壞,
好的是BB皮膚靚+頭髮多 
因為食物中只有燕窩
含有表皮生長因子
Epidermal Growth Factor, EGF,
EGF是豐富蛋白質來源,
 能刺激細胞增生;
而網友則話, 
壞處是BB出生後易有濕疹,
但我家姐兩個小朋友都無事,
我本身都無濕疹,
所以照食,
大家擔心的話,可以問下中醫先,
始終人人的體質唔同!

而均衡飲食/肥B唔肥媽的tips,
我在上一篇講過,
有興趣可以click入去重溫:

LIKE ME ON Instagram


 LIKE ME ON FACEBOOK:

Email: abbylovebeauty@yahoo.com.hk

留言

熱門文章