首個醫學實証有助預防尿疹: Huggies® Platinum 鉑金級助防疹紙尿片 (真實用家分享)

 做左媽媽之後,
最開心的blogger活動及試用都由beauty轉左baby!
因為要照顧好一個BB真係唔容易,
每一次baby的blogger活動都學到新技術及新產品,
好似早前BB展出席了 
Huggies的最新鉑金裝紙尿片workshop, 
我一直都係Huggies的用家,
估唔到佢仲係第一個得到醫學認證有效防尿疹的紙尿片,
想知佢仲有幾好用?一齊了解下啦!

好的紙尿片最緊要係吸得夠快,
咁先唔會焗到BB幼嫩的pat pat,
所以活動一開始便請來註冊護士
示範了Huggies與
另一個牌子的紙尿片之吸水能力

在BB展的Huggies攤位內都有大電視,
比大家睇返即時效果架!

分別倒入3次、每次65ML,
加熱至38度的生理鹽水,
模仿BB一晚去3次尿尿
(藍色當然係比大家睇得清楚先加的色素啦!)

其實每一次倒'尿尿'入去時,
都是左面的尿片吸得快,
到第三次倒入時,
高下立分!
左面已經一早吸晒,
而右面的竟然仲有一大灘水在面層

右面真係唔敢用手摸呀!
左面無論點摸、點壓,
都無水漏出,
而且非常乾爽~~~正!

等了幾分鐘, 右面終於吸晒D水,
但看到'尿尿'已四處流至大腿及後腰位置,
咁BB一郁咪會漏XXXXXX (唔敢想像呀!)

公開紙尿片牌子時,
左面當然是Huggies Platinum鉑金助防疹尿片,
真係唔比較過都唔知邊隻牌子吸收力強呀!

Workshop中, 更有靚女教整依家大熱的
'DIY擁抱小熊'
做法非常簡單

材料在家也可以輕易找到:
- 毛巾
- 粗及幼橡筋
- 絲帶

摺1/3毛巾

捲起一邊

另一邊用樣捲成一半

在中間位置扭一下對摺毛巾

上半部比下半部短

用粗毛巾紮1/3位置定位(已見熊仔鄒型)

幼橡筋在頭部左右紮成耳仔

繫上絲帶遮蓋粗橡筋即可!

雖然媽媽的手工非常一般....

但我囡囡好中意呀!
nothing's better than a hug
是Huggies的信念,
回想小時候,
我最喜歡媽媽的擁抱,
到依家成為在職媽媽,
雖然唔能夠日夜擁抱囡囡,
但有了呢隻'擁抱小熊',
囡囡幾時都感受到我的擁抱啦!

最後Huggies更送上精美口水肩及紙尿片
比我們試用

各位靚靚媽咪blogger都非常開心~

回家當然立即了解
新的Platinum 鉑金級助防疹紙尿片有幾好用!
唔講唔知, 原來有咁多特點

新功能一) 3D呼吸層 + 增加吸水珠珠
凹凸內表層減少排泄物接觸BB肌膚,
增加了吸水珠珠, 令容水量同時增加,
減少爆片的機會!

新功能二) 內表層擁有約6000個吸收孔
平時摸到 Huggies 片片表面濕濕地,
原來有玄機! 就是約6000個吸收孔幫手排出濕氣,
令BB Pat Pat全天侯保持乾爽

所以, Huggies得到首個醫學實証有助預防尿疹


作為真實用家, 我還十分喜歡以下的產品特點,
介紹比大家參考及比較下:
1. 防漏背小袋:(是Huggies專利的設計!)
有助防止後背滲出稀便及尿尿
BB瞓覺更安心

2. 環抱式腰圍
除了喜歡Huggies的片片colorful又靚的設計外,
後背腰位夠高, 都有助防止滲漏情況呀!

3. 大腿防漏花邊夠彈性及貼身
溫柔地防止滲漏的情況

4. 雙線尿濕顯示
其實我比較喜歡舊版的花花尿濕顯示
(貪靚...)
不過雙線尿濕顯示就清晰一點啦,
各有好處!

最後想同大家分享我一直用緊的Huggies產品
每一樣都好用到KEEP住買:
純水濕紙巾
之前試過用毛巾清楚食完飯的咀仔,
條毛巾真係會有陣味, 感覺唔衛生,
用呢款無香味及可食用純水清楚,
又方便又衛生呢~

天然加厚濕紙巾
就用來清潔pat pat,
夠厚又夠大張,
無香料及MIT,
錫住有濕疹肌的囡囡pat pat~

片片我用兩款
除一般紙尿片外,
出街我會用學習褲,
易D換片片之餘,
BB四處走動都唔怕漏尿架!

活動當日仲接受了Huggies的訪問,
想知內容請LIKE我的facebook fan page,
播出了會再同大家分享!

活動及Huggies® Platinum 鉑金級助防疹紙尿片
由Huggies®提供,
Abby Anna 親身試用及分享
部分為自購產品

LIKE ME ON Instagram  


 LIKE ME ON FACEBOOK:

Email: 
abbylovebeauty@yahoo.com.hk

留言

熱門文章