我的消脂方程式 = 運動 + GNC L 卡尼丁(左旋肉鹼) 500

在ABBY的少女時代(講緊12-20歲),
好多朋友都食減肥藥、瀉藥去減肥,
有些更會節食...
不但影響身體健康及正常發育,
而且不能有效減肥或消脂!
停止食藥/節食後, 體重更會反彈,
得不償失!!!
好在, 我依家已經唔會做呢D傷身的keep fit方法,
而是透過運動+均衡飲食及秘物武器--
GNC L 卡尼丁(左旋肉鹼) 500 HK$359.9/60粒
來幫我在運動後將脂肪運送到負責燃燒脂肪的粒腺體內,
從而促進脂肪燃燒


 L-卡尼丁(左旋肉鹼)500 內含的有效成份左旋肉鹼,
有「多功能營養品」的美譽,
被美國食品藥物管理局(FDA)專家委員會
評定為「公認安全無毒」,
可以安心食用。
左旋肉鹼能使肝臟、骨骼肌的脂肪酸氧化,
產生能量釋放脂肪進入粒線體進行能量代謝循環,
只要在運動前三十分鐘至一小時服用,
可促進人體的新陳代謝,達到更佳的燃脂效能。

我的食用方法是:
先空腹食一粒GNC L 卡尼丁(左旋肉鹼) 500,
再食少少早餐,
之後去快走/慢跑30分鐘

一粒的藥丸唔係太大,
吞服容易,
但入口有少少酸味,
要快快吞呀!

因為唔係日日都做運動,
我用了三個月先食完一瓶,
總結, 聖誕節及元旦假日日食四餐都無肥過,
而且腳及腰的線條都firm左,
最重要係無副作用,
自我感覺良好!

產品由GNC提供、Abby Anna 親身試用及分享

LIKE ME ON Instagram  


 LIKE ME ON FACEBOOK:

Email: abbylovebeauty@yahoo.com.hk

留言

熱門文章