在職媽媽養生之道: 外用+內服推薦

有人話在職媽媽就好似打兩份工咁,
上午返工, 晚上服務小孩,
只有沖涼同瞓覺係自己時間,
真係一年=殘五年!
好彩, 我有兩大法寶:
內服-- 韓國濟洲正宗得獎柚子茶

採用韓國濟洲出產的柚子
特別香及有信心保證

只需加兩湯匙及暖水,
便可沖出一杯美味又滋潤的柚子茶
當中仲有酸酸甜甜的柚子肉,
飲完喉嚨好舒服,
轉季最O岩飲!

外用-- 英國AloePura有機蘆薈護膚啫哩 

此產品對刀傷、撞傷、灼傷、蟲咬等都有自然療效,
乾性及敏感皮膚可配合用來護膚,
話個秘密比大家知:
佢仲可以用來醫暗瘡,
當我讀書時滿臉暗瘡,
睇晒中、西醫都無好轉,
我用了呢支有機蘆薈護膚啫哩當面霜搽,
一個月後真係無再生新的暗瘡,
有暗瘡煩惱的你可試試! 

有密封出口, 非常衛生

厚敷每次的用量如下

我會用它做MASK:
它的味道不濃, 敷上十分清涼
我通常在洗澡前敷上,
洗澡後清洗乾淨就OK了!
也可以用來做臉霜: 
洗臉、toner、精華後薄搽即可

一星期敷兩次mask, 每晚當sleeping mask用,
兩星期後, 皮膚水嫩有光澤,
也沒有乾燥、敏感及暗瘡出現呢~
推薦比又忙又想keep住靚的媽媽/SIS!

依家仲可以網購呢兩件產品,
有興趣可click入以下連結了解:

LIKE ME ON Instagram  


 LIKE ME ON FACEBOOK:

留言

熱門文章