Cotton Rose 香薰淋巴引流+熱石按摩: 舒服過去泰國做SPA!

說真的, 我好少在香港做SPA,
一來價錢貴, 二來技師的手勢一般,
三來多數hardsell,
但今日黎到位於銅鑼灣二千年廣場七樓的Cotton Rose,
令我對香港做spa有一番新體驗!
先說說環境,
西式潔白簡單的設計,
令人感覺舒服

職員仲即時熱情送上暖水,
杯都好靚、好有公主feel呀!

入到房, 更令我忍唔住'嘩'一聲
好靚呀!!! 好想有一日可以將自己沐室咁樣佈置呀!

Cotton Rose用上fresh的身體洗護產品,
比其他spa中心/美容院更奢華,
黎到有貴婦的享受

今次我做的療程是45分鐘香薰淋巴引流按摩
加20分鐘熱石按摩, 再加35分鐘水漾膠原再生療程
為我服務的按摩師有二十多年按摩經驗,
Cotton Rose仲選用西班牙皇室指定品牌Alqvimia,
淋巴按摩能維持血液循環的順暢,
加速代謝, 對於推動淋巴及血液的流動有所助益。
佢仲會因應我下身較水腫而集中多按下身,
而做熱石按摩時, 則會集中做肩頸的位置,
令我全身都得到放鬆,
真係太太太舒服了~~~

完成身體部分後, 便開始水漾膠原再生療程
使用Aqua peel儀器

透過呢個吸咀將面上的污糟嘢通通帶走,
整個過程無痛,最O岩有暗瘡、暗粒但又怕針清的SIS

做完敷返個保濕mask,
瞓一陣, 全身疲勞無晒之餘,
皮膚仲即時'重新',
女人真係要比個時間自己抖抖及
釋放壓力!

完成療程後, 仲有老火靚湯飲,
絕對幫到你由內靚到外呀!

個人一身鬆晒,
又可以重新拼博了!

療程由 Cotton Rose 提供、Abby Anna 親身試用及分享

LIKE ME ON Instagram 

 LIKE ME ON FACEBOOK:

留言

熱門文章