真正韓國直送: Gobdigoun 곱디고운 面膜推薦 (附送禮呀!)

去韓國你一定買咩做手信?
我一定買'面膜'!!!
但係, 對於美容精如我,
唔會再買1千韓幣一塊的低檔mask!
因為差的mask, 隨時令皮膚愈敷愈差,
弄巧成拙!
所以, 今日我介紹Gobdigoun(高美高允)品牌比大家,
佢有別於韓國一般平價護膚保養品,
屬於中高價位保養產品。
買比人同自己用都有一定信心,
今次等我逐款試比大家睇~
***睇完文章仲有送禮, 唔好走住呀!***

胎盤生物科技面膜 (10 PIECES)  HKD$ 550

選用了澳洲產的羊胎盤素並且在韓國加工,
成為了含有豐富類似人體的氨基酸成分及機能性肽成分,
能提供肌膚充分有效的營養素,
達到美白淡斑,保濕去皺,恢復彈性等功效。

產品使用了如植物細胞壁纖維素相同的生物纖維面膜材
質,此款面膜擁有保濕,增亮的功效。

好中意分成上、下兩塊的面膜,
因為夠晒貼臉之餘,
仲好易貼實唔易走位,
而且胎盤生物科技面膜比紙面膜更
密封地包裹臉部,
令精華更易被皮膚吸收,
敷完後真係又滑又白呀!
喜歡敷埋眼的SIS一定要試,
一D都唔'拿'眼呀!

人魚公主水氣球保濕面膜 (10 PIECES)  HKD$ 335
這個包裝好美,
完全是人魚公主的FEEL~~~
保濕系列使用了來自蒙大拿山金車花萃取物製作成的
保濕精華為只要成分,而且添加了野生花卉萃取精華,
能帶給肌膚保濕、舒緩、彈力的效果。

另一同系列的人魚公主水球美白面膜 (10 PIECES)    
HKD$ 335
見到韓國D女仔咁白,
我諗韓國的美白產品應該好得!
美白系列含有維他命B3美白機能性成份

兩款系列面膜的材質採用了韓國最新
蠶絲親膚面膜質地,材質更薄更透,
讓面膜更完美服貼於肌膚。
產品含高水量、低刺激及無化學處理,
敏感肌膚人士也可以安心使用。
但我個人敷美白mask時有點'拿'眼,
大家要合埋眼敷呀!

個人認為呢兩款mask的保濕度
比胎盤生物科技面膜差少少,
但精華較稀身,
喜歡清爽感的SIS可以選這款哦~

最後是3D BLACK SCIENCE MASK
(10 PIECES)  HKD$ 335

產品分開了上下2片的剪裁,上層使用了鑽石粉火山灰,
能使肌膚更乾淨明亮,能讓老廢角質脫落,
更新老化角質,使皮膚保持彈力;
下層使用了南瓜萃取精華,
南瓜具有抗老化及肌膚護理功效,
使肌膚變得柔滑,讓肌膚更容易地吸收其他營養成分。

此款面膜3D的意思是運用了立體剪裁包覆全臉,
連眼位都可以敷埋, 呢款唔'拿'眼,
可以放心用呀!

3D剪裁讓不易被看見下巴與頸部連接處都能夠全盤包覆
但我個人想佢可以做長少少,
畢竟頸部都需要一併照顧先唔會有頸紋
暴露自己年齡呀!

敷完3D BLACK SCIENCE MASK皮膚即時水水嫩嫩,
佢的精華份量剛好,
兩塊上、下面膜的成份不同,
好O岩混合性肌膚用,
大家可以試下!


送禮時間!!!
只需兩個step
即可獲得一盒兩片的胎盤生物科技面膜
價值HK$ 110 (包郵送到你家哦~~~)
STEP 1: LIKE ABBY BEAUTYLAND 及 
STEP 2: INBOX ABBY BEAUTYLAND 
附上cap screens 截圖 (print screen)
證明已like兩個page即可!
想朋友一齊抽獎請comment tag佢地
+
share比好友啦~~~~
抽獎於2017年10月1日截止
得獎者於2017年10月5日前收到我的Inbox通知!

產品由 Gobdigoun 提供、Abby Anna 親身試用及分享

LIKE ME ON Instagram  


 LIKE ME ON FACEBOOK:


留言

熱門文章