let'Spa 袪角質及緊緻臉部療程: 愛自己必試!

早幾日係街遇到十年前的'同學'
佢竟然一眼就認得我!
而我...望了一段時間先認得佢...
佢話我十年來都無變過,
真心開心同感恩自己勤力愛自己
做齊護膚同各項skin/body care療程!
好似早排又比我去了一間超舒服的美容中心--
let'Spa, 一次過嘆左兩個treatments:
O+ Oxygen全方位潔淨亮滑緊緻療程及
TriPollar第三代RF三極射頻

let'Spa在香港有多間分店,
今次我去了灣仔分店,
環境十分舒服,
光線微暗加上自然聲音,
令人好似去左森林的感覺


房間比一般美容院寬敞,
美容床超大之餘,
房內更有大大個化妝枱及淋浴間

先進行O+ Oxygen全方位潔淨亮滑緊緻療程
塗上保濕gel

利用專利科技Capsugen™加氧動能按摩頭

配以一次性即開即用的活躍成份,
啟動玻爾(Bohr Effect)動能效應,
為肌膚加強含氧量

1個療程,7種效果:
- 深層清潔
- 去除多餘角質
- 促進血紅蛋白釋放氧氣,
產生氧合作用,令肌膚再生
- 擴張血管,增加血流量,
增加細胞的新陳代謝
- 去黃氣,亮澤肌膚
- 活化細胞加強營養吸收,滋養肌膚
- 注水保濕

再來做第三代的RF三極射頻

導熱轉珠細及傳熱快—
鼻翼、嘴角、眼底、上唇等細緻位置,
都可以準確治療。
自動測温—TriPollar有自動測温功能,
如肌膚溫度過高,治療頭會暫停發放射頻於該部位,
避免肌膚過熱,保護肌膚。
同時針對表皮層和真皮層—
不需要再分單極和雙極射頻,
專利治療頭一次過做齊兩個層面。

1次療程,5種效果:
- 即時收緊提升
- 刺激膠原蛋白和彈性蛋白再生
- 減少細紋和皺紋
- 提升肌膚彈性
- 排毒去水腫

完成後, 敷上厚厚的保濕mask滋潤皮膚即可~

ABBY平時有化妝,
但上了makeup base及粉底
都遮唔到暗啞既膚色及皮膚細紋,
好驚再老幾年會開始浮腫及深皺紋...
好彩今次試了O+ Oxygen全方位潔淨亮滑緊緻療程及
第三代的RF三極射頻,
一次過幫我袪除角質層及抗皺緊緻,
做完療程後,膚色及膚質比化了妝的'Before'
更明亮及幼嫩,
美容師仲話我唔化妝出街都無問題...(真識氹人呀!)
大家都要keep住個靚樣, 
等自己十年如一日呀~!


let'Spa

療程由let'Spa提供
Abby親身試做及撰寫上文
療程效果因人而異

LIKE ME ON Instagram

 LIKE ME ON FACEBOOK:

Email: abbylovebeauty@yahoo.com.hk

留言

熱門文章