韓妹至愛: REDDY 蜂蜜水光護膚品及舒緩美白化妝品

韓國既護膚品,
真係超岩香港既冬天使用!
因為韓國的冬天比香港更凍更乾,
保濕佢一定做得更好,
今次介紹REDDY--
Red = 口红
即是女性可用紅唇妝即時變美
+
Ready( 准备 )
現代女性要隨時化好妝準備示人!
要化個靚妝,
先要有靚既皮膚,
REDDY的蜂蜜水光系列係冬天必備~

REDDY蜂蜜水光亮澤噴霧
蘊含來自新西蘭的麥盧卡蜂蜜!
高級蜂蜜具修復滋潤皮膚的功效,
水油混合的面部噴霧

使用前先搖勻,
透薄水油膜,即時滋養和刷新您的皮膚

距離皮膚20厘米遠的地方輕輕噴灑

可作toner, 化妝前或化妝後保濕使用
不用擔心太油/會焗,
因為皮膚吸收後, 十分清爽!

進一步保濕滋潤,
可用REDDY蜂蜜水光亮澤霜
蘊含63%來自新西蘭的麥盧卡蜂蜜

高濃度蜂蜜修復肌膚,
含有蜂蜜提取物, 使肌膚滋潤有彈性

使用後, 皮膚質地柔軟亮麗如塗有蜂蜜

有左靚靚既皮膚後, 可以開始化個靚妝!
等我介紹REDDY皇牌舒緩美白化妝品

先用REDDY舒緩美白提亮霜
以為敏感肌唔可以美白?
錯了! REDDY舒緩美白提亮霜集舒緩+美白於一身
含有穀胱甘肽,有助於減退黑斑和美白膚色
敏感肌也可使用
質地比我想像中稀身,
推開唔焗身,
無香料,
上臉好舒服!


REDDY 水光修顏多效BB氣墊 SPF50+/PA+++
持久遮瑕, 締造完美肌膚,
同時舒緩和滋潤你的皮膚。
一盒有一個鏡盒、一個已packed好既粉芯
仲有一個補充粉芯,
好抵呀!

使用方法好簡單!
護膚後,用粉撲佔上粉底,輕輕拍打臉部
我用較深色既#21

質感透薄,遮瑕度遠勝其他品牌
佢可以完美掩蓋瑕疵、雀斑、皮膚毛孔等
化妝同時也可緊緻毛孔,
仲有SPF50+ PA+++完美防曬, 抵擋 UVA/B 

上完妝後, 自我感覺真係'韓'左,
膚色完全均勻及白了一度,
皮膚看上去又白又滑,
唔講咁多,
我要去拍韓劇~~~哈哈 :)

2018年12月香港屈臣氏有售

更多產品資訊,


請瀏覽REDDY FB專頁

產品由 REDDY 提供、Abby Anna 親身試用及分享

LIKE ME ON Instagram  


 LIKE ME ON FACEBOOK:


留言

熱門文章