♥♥♥Estee Laudar♥♥♥ 秋冬Skincare及Cosmetics 率先睇

九月尾十分榮幸得到iMore私邀出席
Estee Laudar 秋冬Skincare及Cosmetics 活動
原來在CWB'食通天'頂樓有一間這麼漂亮的中心
還是我第一次參觀到的
是次活動主要介紹最新緊緻塑顏嫩肌系列
實物圖也附上了!
粉紅色, 包裝十分討好

同場也有秋冬化妝品任試!!! 
我是第一個到, 等開始前就把眼影
統統試下色先
紫色、啡色、綠色、金色都好靚呀!
引死人~
活動開始~~
分享了Estee Laudar歷年來開發護膚品的戰績,
原來好多技術也是她們原創的!
之後, 請來了小可力為我地示範,
佢D皮膚真係好白滑,素顏也是NO PROBLEM呀!
先潔面-->TONER-->MASSAGE
今次系列主打'緊緻'及'纖顏'
當然要配合一些按摩動作
於下巴位置輕輕拉到耳珠下-->
再於咀角拉至耳中間位置-->
每邊臉頰重複做 3 次-->
用手指輕輕拍打讓精華吸收-->
能立即提升下顎線條-->
令面部纖瘦緊緻
用的是晚間的CREAM,
同系列也有早上用的日霜
 
先做了一邊面(剪咀位置)
已經見到比未做的一邊纖瘦了!

到上妝的部分, 化妝師跟我們分享了不少心得
1) 只需用她家的'iMatch'小工具就可以輕易找到
屬於自己膚色的粉底!
2) 而上眼部遮瑕時, 用上<升級眼部基因修護精華>
+遮瑕膏就可以預防眼紋出現,
那個精華真是十分想試呀! 好水潤似的...

3) 之後, 是先上眼線再上眼影,
可以令眼線更自然~

4) 粗眉的女生只需用透明的眉毛GEL
就可以打造出整潔的眉毛

5) 上MASCARA時在根部HOLD 5秒,
再向上拉, 打造纖長的睫毛

6) 先上唇彩再上唇膏,
可以淡化唇紋
完成後, 眼仔大左, BLING BLING的LIP
整個人更有精神!

到我真人示範先~
用上了新系列的<緊緻塑顏嫩肌眼霜 >
5秒即時填補眼紋,
令其後的眼妝更出色~!

再來看iMatch下我的膚色:
06號
早聽聞品牌的粉底好好用,
今次終於可以試下了 ((開心))
真的好透薄,
完全唔似上左粉,
均衡膚色之餘也令肌膚更具光澤! (讚)

當然唔放過用上新的眼妝啦~
畫上眼線, 用了青綠色打底,
再在雙眼皮位塗上墨綠色,
即時有大眼出現~

再用上橙金色及橙色作唇妝
水嫩得來唔會變'豬油咀!

而另一件超燒我的產品是:
漸變的胭脂!!!
看中了的2個~~

時間關係,
用上10分鐘只上了眼及唇妝,
已經可以出街及上班了~

活動完結後得到一支Estee Lauder 10月1日先出既緊致塑顏精華,
係我最想試的一件產品呢~
精華的全新設計可以配合面部輪廓塗抹,
配合獨有的按摩效果,即時拉提面部!
成份包括:
海藻萃取精華、孔雀石、含羞草、Sirtuin 3D彈力細胞強化科技,
由內而外逐層提升面部肌膚, 更能深度滋潤皮膚。
專利光活緊緻提升科技,蘊含先進脂質(lipids),
為肌膚灌注水分,日與夜無間斷緊緻肌膚。
功效
膚質更豐潤亮澤、
輪廓更緊緻分明  
專利重點輪廓提升科技配合首創360°立體按摩設計,
輕易緊貼面, 精準地針對浮腫鬆弛部位,
收緊、提升臉頰、立體輪廓。

質地方面,
是偏水狀的GEL
細看下有淡粉紅色及金色的閃粉 
試上手的質感:
有少少珠光及淡粉紅色, 推開上手好潤但一點都唔油膩    
使用前: 面珠的肉肉好大塊,而且鬆泡泡的,
輪廓唔夠深, 睇落仲有少少雙下巴及老左幾年...(哭)
使用10天後的效果:
每次塗上均感到十分滋潤, 肌膚即時充滿光澤
其實肌膚不是要過了25歲就'抗衰老',
最近聽好多TALK都支持肌膚由18歲開始進行'抗衰老'的護膚程序,
唔好比皺紋出現先來補救!
幸好我現在遇上了ESTEE LAUDER 緊緻塑顏系列, 佢潤而不膩,
唔使怕生油脂粒, 而且冬天用夠晒保濕,
雙下巴無左, 面部提升左,看上去面更細更年輕!
推薦輕熟女/有面部鬆弛的大家使用!
FACEBOOK大抽獎預告:
在11月會舉行新一輪抽獎, 未LIKE的SIS把握機會哦~ 在公佈活動前'LIKE'我的SIS可獲 多一個機會抽'特別禮物'!


留言

熱門文章