{{ 痘痘救星}} Proactiv 高倫雅芙終於登陸香港喇!率先試比大家睇~

 

早前收到由PR送到府上的美國至強暗瘡護理系列-- Proactiv三部曲系列。
試用了一個月, 想跟大家分享一下用後感, 
其實, 我在5年前曾經爆發過大暗瘡, 
真係十分影響我的社文生活及令自信心”直線下降”!

如果當時可以遇到Proactiv, 我想我一早已經可以脫離魔掌, 重拾自信!



Proactiv等於主動出擊預防勝於治療
得到美國 FDA 認可, 
喺美國、加拿大、英國、德國、澳洲同日本賣到出哂名, 
我自己成日睇日本雜誌/英文雜誌常有佢的介紹, 想試好耐啦~




而今次試用的是其皇牌的簡單三部曲, 
有助攻擊暗瘡根源,阻止粉刺出現,預防新一輪爆發。
內裡除左PRODUCTS外, 更備有一本書, 
主要教大家面對/對付各種肌膚品題的秘訣。



小節錄了兩PARTS比大家睇:




出名程度連Justin Bieber都係用佢! 



品牌好有心機地LOCALIZE左<神獸卡>介紹產品的特色及痘痘的魔鬼是:




而我們當然要用<天使系>的Proactiv去對付佢啦~








等我試上面比大家睇下呢3步曲啦~




包裝好簡單但真空密封的封口好讚~一定衛生哦!



每個出口都是小小的, 唔怕倒太多而浪費東西~




STEP 1: Proactiv活膚潔面乳


完全不含油份和梘性,質地溫和,

含2.5%「過氧化苯酰」微細結晶粒子,

一觸即「殺」引致暗瘡的細菌。





濕面後先在掌中推均再上面




當中有小微粒可以去角質, 

清除污垢、多餘面油和死皮, 令毛囊保持暢通。




過水後十分清爽而且不覺繃緊, 唔會有’乾曾曾’的感覺!




STEP 2: Proactiv活膚爽膚水


不含酒精但含有乙醇酸, 有助去除角質、令毛囊暢通, 減少面油和死皮。


獨家的混合草本配方,含有洋甘菊、蘆薈和維他命B5,滋潤保濕,令毛囊清潔暢通。




獨家的混合草本配方,含有洋甘菊、蘆薈和維他命B5,滋潤保濕,令毛囊清潔暢通。


我用化妝棉上面, 皮膚即時重拾柔軟感覺, 而且好水好滑~





STEP 3: Proactiv修護乳液


也是不含油份的, 含有尿囊素、

維他命B5和2.5%「過氧化苯酰」能快速深入暢通毛囊,

有助殺滅引致暗瘡的細菌,消除黑頭,趕走粉刺,滋潤皮膚。 



上面少推開, 見到GEL狀的質地好薄, 水份含量高



推開5秒吸收後, FEEL到皮膚可以深呼吸了~

好爽之餘,不油不膩! 而且睡醒時面油都少左~






一個月的成果如下:
(鼻頭-- 黑頭)




(下巴--暗粒)



(面的毛孔)






總結:

本人是混合性偏油肌, 冬天是偏乾性, 在生理期會有數粒大痘痘, 

用了這個3STEPS後, 真的一粒都無生過呢~而且面油、黑頭、粉刺都少了, 

妝都KEEP得耐D, 最開心係3個快步驟已經可以對抗痘痘,

 O岩晒又懶又貪靚的男/女生! 正想買套給HONEY呢個大懶虫呢~






呢個系列及以下幾款PRODUCTS已經可以在WATSON買到啦~

有興趣可以去睇睇~



外加一些品牌資訊:

Proactiv official HK website: 
http://www.proactiv.com.hk

Facebook HK page: 
http://www.facebook.com/proactivHK

Hotline:
 (852) 8107 8000



勿忘了LIKE我的FACEBOOK FAN PAGE哦~



不時有抽獎活動的!



喜歡我的詳細介紹, 請多留言/支持

謝謝

留言

熱門文章