我的清純情人節妝: 用韓妞妝給他一個全新的妳 ^3^

一年一度的情人節, 各位SIS有無想好明天要化咩妝呀?
同HONEY已經第三年慶祝情人節,
 作為慳家女友的我, 決定提前慶祝,
 昨天已經吃了飯, 買了禮物呢~
 今年好想'反撲歸真'唔要濃妝,
就自創了簡單的韓妞LOOK,
 工具自然少啦~

1. TONY MOLY蝸牛全效修護BB霜 
Intense Repair Live Snail BB Cream SPF45 PA+++ 
2. Benefit Bad Girl Mascara
3. Bobbi Brown Eye Shadow
4. Sofina 胭脂
5. Clinique眼線膏

 蝸牛全效修護BB霜 是2月的新出品, 
自從用了呢條LINE的SKIN CARE
回文:
 
皮膚真的好左,
所以, 又試埋BB CREAM
小介紹:
- 含45% 蝸牛黏液, 護膚品+粉底效果
- 締造水感亮肌, 柔軟質感,自然膚色;
- 6Free –不含礦物油,香料,酒精等等絕不引致過敏
 汞裝的出口, 方便又衛生
 
一汞已經夠我全面用,
大大支有排用!
 質地是液狀偏水潤
 冬天用都唔會太乾
 未用:
皮膚偏黑(我勁想美白呀!!!!!!!!!!)
 膚色不均, 黑眼圈及虎紋頗深色.... >.<
 使用後:
我用的是3號色,
 不太白又夠自然,
 好似本身有象牙般的膚色,
I LIKE IT!!!!
 黑眼圈都淡左好多...
 個人即時精神晒 ^.^
 
今次都會著重眼妝多D,
先戴上了FRESH CON ONE DAY的藍色COLOUR CON
 我本身無近視,
 都係貪靚先戴COLOUR CON,
 試過咁多隻, 覺得FRESH CON最好!
 戴10小時都唔會太乾~~~~
 再用BB的眼影打個陰影,
令眼睛輪廓更出
 
用CLINIQUE畫上內眼線
因為我會痴假睫毛,
 所以會畫長一D
 令眼仔更修長架~!!!
 痴假毛:
 
下睫毛也十分重要,
要每根都搽上睫毛膏哦~!
 再在笑肌上輕拍上胭脂:
 忘了拍...這是ZA的粉紅色唇膏,
好閃好粉嫩的效果!
回文: 

 
再捲了一頭微曲髮
增加女人味..
 完成了:
 好似皮膚好靚咁...
都係多得BB CREAM的功效~~~ HOHO

 下回:
 我的情人節2012
FACEBOOK的抽獎會在本星期進行,
 大家耐心等待呀!
喜歡此文請多留言支持哦~

LIKE ME on Facebook:
http://www.facebook.com/pages/Abby-BeautyLand/176560292413363

留言

熱門文章