我的SWAROSKI私人珍藏: 勁閃的水晶頸鍊、戒指、耳環、香水、唇彩...仲有筆!!!

如果識我比較耐的朋友, 
其實都知我最愛SWAROSKI的水晶飾物
估唔到,
原來佢除左飾物、擺設外,
仲有 香水、唇彩同埋筆!!!
睇下我既珍藏:
購買SWAROSKI的原因除左價錢合理,
貨物質素有保證外, 最重要是--包裝精美
 呢支係我準備送結HONEY的禮物
有塵袋防塵TIM!

超BLING BLING的水晶筆,
簽起文件都高級過人~
SIS可以考慮送比另一半!
 哈哈~來到我的珍藏:
第一隻是2012年2月新出的戒指
有一次在網站上看到
一見鍾情!
到店舖問了是新款還未有貨
最終留了名
而且SWAROSKI的員工超讚!
幫我HOLD起左又會打比我通知試同購買~
 
試上手比大家睇下:
好簡潔的款式
可以用黎襯單粒鑽戒戴都OK哦~
 耳環:
呢款是朋友送我的,
依家已經無細而單粒買
只有2對SET裝的~
 最喜歡佢個'託'
似CHANEL個D, 好穩陣唔易甩~
頸鍊類:
HONEY第二次約會送我的:
心心相印
之前一度缺貨,
最近見到有新貨
中意的SIS可以去睇睇!
我至愛優雅款式!
可惜已經無再出了
而且其中一粒水晶已經甩左...好傷心呀!
 呢款真係勁閃呀!
 
媽咪在美國旅行時買我的:
佢買左回來,香港隔左一個月先出
US買比HK平一DD哦~
 另一個貼心設計是:
每條鍊都有一隻小天鵝在鍊末
好美呢~
 而最新的貨品更有一年免費保養
就是甩石/甩色/花左都可以免費幫你整返佢!
 
除左以上的STANDARD貨品
Swarovski找來了知名彩妝品牌Clarins作後盾,
推出一款名為Aura的香氛系列

系列中會有香水、彩妝,以及身體乳液等保養相關用品
我呢個SUPER FAN當然唔放過啦~
先來是唇彩:
淡淡的粉紅色帶有同系列淡香水的味道
充滿女人味的一件產品!
 而且, 攻有一支如藝術品的淡香水
小介紹:
「Aura by Swarovski」淡香水融合琥珀白麝香
將水晶創造的光芒轉化成清新、明亮、閃爍的香氛光線,
爲三組純色香味層注入光華力量:
荔枝率先散發出柔和甜 美的果香前調;
茉莉花香混合了馥鬱的麝香,微妙地留下誘人精緻的芳香;
玫瑰花香交織著粉嫩及浪漫,透著優雅眩亮的女性美
 MADE IN 香水發源地: FRANCE
想想也覺浪漫!
 
包裝上可見真身的樣子
 開封位也極盡心思,
打開書本佈頁的設計
真身:
呈流線型的瓶身
閃閃的設計

 
打開後是粉紅色玻璃的淡香水
 頂部鑲有一顆特別為「Aura by Swarovski」
而設計製造的16米水晶
燈光照射下散發出非凡的光彩
 我喜歡噴在手腕上,
 持續6小時由上班到下班都可以KEEP到香味
更是我至愛的麝香味
唔知SWAROSKI幾時有FAN CLUB/儲分呢?
我一定繼續支持哦~
你地又有無佢既產品呢?
大家分享下!

SWAROSKI香港官網: (我不時睇下有咩好野架!)

LIKE ME on Facebook:

留言

熱門文章