♥女生必看♥ 私心推之六大身體護理寶物(1): 豐胸/防止胸部下垂

一直都想同大家分享我的身體護理六大寶物
分別照顧到:
- 豐胸/防止胸部下垂
- 纖毛, 重點擊退FLY毛腿
- 女性私處護理
- 內在健(康)美(體)的supplements
今日先說說女生必須的:
豐胸/防止胸部下垂
唔理你想唔想大,
都一定唔想下垂成呀婆胸吧~?!
  
先來介紹TOPIC 1:  豐胸/防止胸部下垂

原來女性25歲發育完成後, 胸部也都停止發育,
就如皮膚一樣, 開始衰老!
所以要開始保養! 
可是, 我已經過了保養的黃金時間
(過了25歲了!)
好彩, 依家醒覺都唔算大遲: 
我也是時候補救一下我的咪咪~
不是說要再升CUP也是要提昇和緊緻一下, 
KEEP住她們年輕哦~^^

今次就介紹一下兩件我用了超過三星期的美胸產品
全部都係開架又便宜的哦~

1.  豐胸
Pin Bon Buste 豐胸緊實按摩霜

在LOG ON買的, HK$ 248 (唔知有無加左價呀!)
聽朋友說ViVi model 性感的LENA都係用佢
我朋友用了由C CUP變成D CUP呢~

 多快用到見底就知幾好用~
質地易推


香味初初會唔慣
(有DD酒精味?! 用慣左就OK!)

2.防止胸部下垂
Collistar的豐胸緊緻水凝乳霜
Bust Firming Cream-Gel


可以在SASA買到, HK$ 505 
(有點少貴, 不過大大支好襟用的!)


Collistar是在意大利的No.1纖體專家,
亦是現時市場上唯一擁有
最全面而多元化纖體護理產品的品牌,
專注以不同配方,針對身體各個部位,
更提出晚間配方以配合都市人緊湊的生活節奏。

2012年Collistar更進一步鞏固纖體專家地位,
推出專為"欠缺承托力的胸部"而設的豐胸緊緻水凝乳霜,
緊實胸部線條,重塑完美胸形。

成份:
褐色海藻、非洲豐麗果、創新微囊複合物、玻尿酸

功效:
緊實胸部線條; 提升、增加彈性; 
防止胸部下垂; 
保濕,令肌膚更緊緻有光澤

使用方法:
早晚使用一次,按摩至吸收 

(可是ABBY早上要15分鐘趕出門的忙勞族, 
所以只是晚上沖涼後用上一次!)

瓶身是軟膠、出口位是硬膠+小孔設計
 輕易擠出所需份量
 質地:
半透明GEL狀, 容易推開


而且有淡淡花香, 好清新的味道!

每次的份量大約是3粒黃豆FOR兩邊咪咪
先在手心推勻, 再塗抹在咪咪上

網上搜尋了一些胸部按摩的手法, 
我每晚也跟著做:


看一下3星期的效果:
穿回同一款'無墊的BRA'及
比較鬆身的睡衣作公平比較


BEFORE:





AFTER:



肉肉是一樣的份量但使用後比較豐盈堅挺
整個看上去就如升CUP了!
而且, 透過按摩令胸部更集中
看到微微的事業線
對小咪咪的我來說, 已經是奇蹟了! 
(滿足~滿足~)

所以說, 女生要提升女人味,
曲線真係唔少得,
要有S身形, 一定要有前有後...
前又比後更難豐滿
唯有靠自己後天努力!

下回預告:
- 纖毛, 重點擊退FLY毛腿
- 女性私處護理

ABBY的FACEBOOK專頁正進行送禮活動,
唔好MISS左參加機會啦~!
 

留言

熱門文章