我的休閒穿搭 X 仿如無物的小手袋

 上星期連放3日假, 做打工仔的我當然好開心
到處去逛街及郊外啦!
最近入手了一個拎了=無拎出街
超輕便的小手袋
好想介紹比大家
因為平時已經要拎住'好似石頭咁重'的手袋
放假要放'輕'鬆哦~

 呢個小手袋來自著名比利時時尚袋品牌Hedgren
全新“SPORTY CHIC”型格手袋系列的共中一員
名為FIELD Evening Bag
售: HK$ 590

在袋面及拉鏈位均有品牌的名字及匙扣
蠻可愛的~

前面的小袋可放零錢包及紙巾

另一個比較大的一格
可以放下我的大大長銀包、滿滿的化妝袋及鎖匙包
容量一點都不少哦~

我的小手袋外表是比較沈實的酒紅色
可是, 內格是桃紅色+螢光黃色的印花
如我一樣, 外冷內熱~~~哈哈
入面更有一個暗格, 去旅行裝證件一流呀!!!
是日配上同色甲油及牛仔褲
誓要同呢個袋襯到絕~

難得找到同色的甲油
真的好配呢個袋哦!

酒紅色一點都不難襯
配白色、牛仔料的衫都OK!

袋子的質地好輕
放多一點東西都不會太重
可以側揹:

再休閒D, 去行山都可以斜揹呢個包包
騰出雙手可以擺多D pose影靚相
去行街仲有兩隻手揀衫~~~

無特別花巧的小袋真的易襯又帶出休閒感呢~!
Hedgren分店地址:

1. 銅鑼灣軒尼詩道555號祟光百貨10樓

2. 上環德輔道中211號永安百貨2樓

3. 九龍彌敦道345號永安百貨2樓

4. 九龍紅磡黃埔花園吉之島百貨地下

5. 沙田新城市廣場3期一田百貨2樓(2013年6月1日開幕) 

為慶祝Abby BeautyLand的粉絲人數接近1千人,
隆重舉行"千人粉絲送大禮"活動, 禮物豐富


勿失良機,快快叫埋朋友參加,
幸運兒可能就係您♥♥♥♥♥♥

詳情請登入:

留言

熱門文章