準媽媽日記[二]:Prefect Mum 孕婦按摩初體驗

不知不覺間, 我已進入懷孕中期,
依家已經18週了! 早期的孕吐及頭暈開始減少,
換成肚子開始隆起及腰酸背痛...(當媽媽真不容易!)
除了每星期3次晚飯後散步,
我會選擇一些有信心保證的美容中心做孕婦按摩,
有好多研究都話孕婦心理上
常常感到緊張焦慮、抑鬱、焦慮等負面情緒,
身理上則受水腫、抽筋等孕婦常見現象,
所以按摩可以減低這些身心的壓力。
今次來到位於銅鑼灣Prefect Mum,
試做孕婦按摩
店面不大, 但總算乾淨企理。


孕婦按摩的代言人是陳爽,
看到她懷孕時及生BB後,
仍然美艷又fit爆,
真係羨慕死我,
依家
Prefect Mum
更做緊promotion,
HK$128可以試做
身體OR面部OR胸部的孕婦按摩療程,
今次我揀左做孕婦身體按摩!


第一次去要先填一份詳細的個人資料、
病歷及懷孕週期與身體酸痛的地方,
我主要是背部及盆骨痛,
中心負責人會先與我面談,
解釋孕婦按摩與普通按摩的分別,
也可以發問心中的疑問,
令人十分安心。


之後, 就可以入房了
房間唔算大,
只有一張大的美容床及櫃。


美容床鋪了電暖氈,
好似我咁怕凍就O岩晒!


按摩時, 都是背向上,
怕壓到baby?
美容床中間有一個洞,
如果肚子不算大,
美容師會鋪上毛巾,
令孕媽媽瞓得舒服


由於會用上精油按摩,
客人可先換上沐帽、即棄bra top及底底,
就可以開始嚕~


按摩師是年輕靚女(bonus? haha)
又nice又好傾,
她先針對我最酸痛的背部及盆骨,
配合孕婦可用的精油,
以推油的手法按摩我的腰、臀部分,
真的好舒服呀!


之後, 就是OL常常感到肌肉繃緊的肩膊
按摩師說孕婦按摩一定不可能按某些穴位,
所以, 各位準媽媽一定要揀專業的美容中心呀!
而且, 手掌、腳板都有好多穴位不能按,
按摩師也不會按到,
保證BB的安全!
提提大家, 最好過了12週後先接受按摩,
始終頭三個月是容易流產的時期哦~
心郁郁想試
Prefect Mum的孕婦按摩?
可以click入以下網址登記:
http://www.thebeauty.hk/registerform/?id=14

試用由Prefect Mum提供、Abby Anna親身試用及分享

LIKE ME ON Instagram


 LIKE ME ON FACEBOOK:


email: anannana27@hotmail.com

留言

熱門文章