<女人我最大> 熱推DoMeCare黑裡透白凍膜: 真係敷一次就又白又滑!

有睇過<女人我最大>的SIS都知佢都幾'廣告',
所以, 佢入面介紹的產品,
我唔係真係試過係唔會介紹比大家!
今次收到最近香港莎莎引入的DoMeCare黑裡透白凍膜
<女人我最大>入面講到即時白滑, 好吸引咁~
等我親身試下同大家分享!

DoMeCare 的黑裡透白凍膜藉由潔淨、
冷療與修護調理的護膚機制,
改善肌膚,回復肌膚活力,
透過多種成份的結合,將肌膚的污垢浮出移除,
讓黑頭、粉刺無所遁形。
成份包括:
- 孟宗竹炭粉--具吸附油脂、污垢的作用,
可將殘餘油脂帶走
- 金縷梅萃取--緊緻、舒緩肌膚
- 小黃瓜萃取--保濕、淨白、緊緻
- 洋甘菊萃取--舒緩及保濕

包裝超簡潔, 大大的一罐只售$220

打開外膠蓋, 再有一個透明密封蓋
名附送一條小刮棒

打開後, 發現質地比一般深層清潔面膜稀身
不是泥OR cream狀, 而是jelly狀
沒有香味

敷的厚度要大過0.3cm,
我習慣沖涼後即時敷上mask,
本來熱熱的臉部肌膚,
敷了mask後變得超清涼,
再待在冷氣房,
真係超爽!

Mask要敷 30 分鐘,
30分鐘後, mask吸引左少少、乾左少少,
但一點都不繃緊或黏著臉部!
可以用雙手輕輕打圈按摩臉部,
帶到頸部,再利用附送的膠棒刮走mask,
最後以清水洗淨, 一點都唔難洗,
感覺良好!

敷完mask之後,feel到肌膚的污垢浮出、
角質層也被軟化及帶走,
肌膚即時可以深呼吸!
最驚喜是照鏡及拍照都睇到自己白滑左,
之後即刻用上toner、精華及面霜,
更覺敷完mask後, 令後續護膚品更滲透、更吸收!
進階用法
- 若皮膚乾燥:
可直接加入乳液(約 5 毫升)
平均敷於全臉。
- 油性肌膚:
洗臉後,取適量於局部易出油部位,
稍加按摩後清洗,
加強出油部位的潔淨效果。
- 炎熱夏日:
可冷藏後使用,更清涼舒適!

DoMeCare 產品由莎莎獨家代理
查詢熱線: 2505 5023


LIKE ME ON Instagram


 LIKE ME ON FACEBOOK:



Email: abbylovebeauty@yahoo.com.hk

留言

熱門文章