了解激光脫毛之謎,真實體驗MediLASE 激光脫毛: 專業又舒適,愛自己要識揀!

其實我已經幫襯了
MediLASE無痛激光永久脫毛療程
超過五年時間!
最近兩年因為懷孕及餵人奶,
所以暫停了我的脫毛大計...
終於完成了接近一年的哺乳期,
可以再接受激光脫毛療程了

今次來到旺角朗豪坊的旗艦店。
短短數年間,MediLASE的旗艦店愈開愈多
(我知全新The One旗艦店已經開幕)


今次做療程既旺角朗豪坊旗艦店又大又靚,

非常乾淨又有新穎感

我相信是因為佢有好的口碑,
上網仲睇到真實客戶的正評! 
原來MediLASE短短兩年內,
已取得超過20萬真實客戶正評
(每日即時網上更新真實客戶評價: 按此觀看)
雖然當日做療程仲見到好多唔同年齡的靚女黎做treatment,
但MediLASE夠大夠多房亦夠人手 

我只係坐左一陣,
睇下雜誌,
好快就可以入房進行療程

我揀MediLASE,
係因為MediLASE引入革新既
激光脫毛技術PRO-U™ LASER TECHNOLOGY ,
採用755nm激光技術。
醫學証實,755nm比810nm波長的激光
更易被毛髮黑色素吸收,
為目前最有效的脫毛激光,更快達至永久脫毛。
(今年8月,香港醫護學會已公佈研究結果: 按此觀看)

而且它的發射頻率比上一代發射頻率快5倍,
療程時間最高節省5倍,(或)比同級儀器快50%。

同埋平時去美容中心都係無治療師揀,
但MediLASE除左有指定治療師跟進整個治療外,
更多了一位光學療程總監,
二對一服務確保客戶治療進度,
佢地均考獲「光學療程監督」證書,
會按醫院管理系統-「DCIMS醫療電子服務追蹤系統」,
全方位智能追蹤及監察療程進度。
所以第一次做療程前,
我都要輸入個人皮膚及健康狀況!
而每次療程資料都會輸入於系統內。
過程由臨床光學專家及註冊醫生組成的Clinical Department監管,24小時提供專業醫學分析及建議,
確保治療後肌膚健康。真係好PRO!
同埋最好係有提供PRO-Test 呢個程序,
呢個程序會俾治療師了解客人皮膚狀態,
係唔係適合激光療程,呢個很重要,
始終用係自己身上。
所以我覺得好專業同貼心。

今次我會KO大腿的毛毛,
之後再同大家跟進我的療程進度啦~!
如果你都想試試
MediLASE PRO-Test光學測試
同享用7折優惠
就登入https://goo.gl/kPL4B5 啦!

LIKE ME ON Instagram  


 LIKE ME ON FACEBOOK:


Email: abbylovebeauty@yahoo.com.hk

留言

熱門文章