打好個底(1): 親民版抗油豬油膏

作為混合性肌膚, 一直都好怕上妝, 
因為太厚妝會令我內由外軌的肌膚浮出面油,
太薄遮瑕度就欠佳, 所以我好少上粉, 
只會用BENEFIT的DR FEEL GOOD控油豬油膏
奈何, 通貨膨脹, 真係加價加太多了...
 我決定要找到替代品~

 終於找到了:
L'oreal Base Magique (只是HK$ 109)
, 此產品是上年秋季推出, 唔係新野, 不過, 
 質感就好似BENEFIT的控油豬油膏
 
產品功效:

- 遮蓋毛孔及細紋等瑕疵

- 營造啞緻玫瑰透亮肌膚

- 均勻肌膚
 
簡單的包裝, 透出可愛的粉紅色

質感: 如它的中文名稱一樣, 是「雪葩」狀,
比CREAM杰一點

試在手上的乾紋上...
即時啞緻及令細紋消失! 好神奇哦~
 
試在面上, 最想遮掩粗大的毛孔及咀角的虎紋
PINK PINK的BASE搽上面感覺好輕無負擔,
膚色均勻又白左少少
即時遮蓋面上粗大毛孔達50%, 
雖然'極度'粗大的毛孔唔會100%消失,
不過, 都細左又令肌紋撫平不少~
最重要是: 控油效果不俗, KEEP到5小時零油光!

使用小TIP--> 大家要注意, 
我會在搽防曬前用, 
因為用完防曬玥上呢個會有少少擦膠碎出現~

想知點用? 
不妨看看以下KELVIN老師在<女人我最大>中的短片教學:
 
另外, 260 FB FANS還在進行中, 
快快加入我的FB FAN PAGE
贏取:

過聖誕!!!

參加方法好簡單:

1. 必須'LIKE'我的facebook fan page: 


2. 於facebook 'share'本post, 等多D人都可以參加, 
快D抽到多D人中獎
 
3. 到我的YAHOO BLOG  
<***以最佳膚質迎接聖誕! 我有好介紹++++>
http://blog.yahoo.com/AbbyLovesBeauty/articles/424882/index

 ***留下你的facebook名稱及EMAIL***

4. 順手推下本文...哈哈~隨心就OK呀
***所有獎品的得獎者將於到達目標粉絲人數時抽出 ***

得獎者將會收到電郵通知中獎 


CLICK入'LIKE'啦~
 

留言

熱門文章