♥_♥ 聖誕純潔公主妝 ♥_♥ + **Bling Bling 美甲 (含FB送禮公佈~)

 
唔知點解每逄聖誕,我都會諗起'公主'及'城堡'
可能,細細個睇太多有關公主在城堡開華麗PARTY的故事,
到左大個, 想起節日都會想打扮成公主!


上星期有幸得到JESSICA CODE
Majolica Majorca的邀請
在銅鑼灣登上南瓜車, 一嚐當公主的滋味~
 
去到時, 見到一個願望板,
原來MJ會按每一個願望
捐$1 俾 MAKE-A-WISH 願望成真基金
咁有意義, 我當然都許返個願啦~
同時, 大會安排左星級化妝師WILL OR
 
及其徒弟幫一眾BLOGGERS
化上最新MJ的聖誕妝
 
我都要同好靚的WILL OR合照先~
 真人好白滑呀!
 
今次系列以Glass Trick為主題, 
就是'灰姑娘玻璃鞋'的故事~

新品有:
深藍色的眼線、睫毛液 
及兩款夢幻色的 LIP GLOSS

配場佈置成公主的化妝間般華麗
 

新品手部扮靚的:
超閃閃的甲油及handcream
我最有興趣的:
深藍色EYE LINER!
 
是此妝容的單品: (心心圈住的~)
 
完成了~
(當然我有用'私家'假睫毛啦~)

不過, EYE LINER真係好靚, 
而且一整天8小時都無脫妝哦~
 令人心動的"玻璃咀"呀!
 
超NICE的化妝小姐更幫我搽埋新出的甲油~
 一層就有閃閃及銀白的效果!
 

等我都扮下公主先~
 
而每位登上南瓜車的'公主',
都可以抽一份禮物!
 

好幸運, 我抽到HANDCREAM >3<
另外禮物包有
唇蜜、甲油、MEMO PAD、優惠卷
 
比大家睇下全部新品先~
 
回家後, 跟住LEAFLET上的教學, 
畫上了最新的聖誕甲, 美嗎? 
呢個清純的公主系列,大家又中唔中意呢?

 如果都想登上南瓜車,做一下公主,
請緊貼MJ的FB:

同時, 好多叻叻的SIS估中左我既FB Q&A呀!
公佈得獎者:

FIONA POON
 CONNIE KO
 LING PIG

我今日會在FB留言比你, 煩請在明天前回覆,

 以便本星期寄出!!!

 另外, 260 FB FANS還在進行中, 
快快加入我的FB FAN PAGE
贏取:

過聖誕!!!
參加方法好簡單:

1. 必須'LIKE'我的facebook fan page: 


2. 於facebook 'share'本post, 等多D人都可以參加, 
快D抽到多D人中獎
 
3. 到我的YAHOO BLOG  
<***以最佳膚質迎接聖誕! 我有好介紹++++>
http://blog.yahoo.com/AbbyLovesBeauty/articles/424882/index

 ***留下你的facebook名稱及EMAIL***

4. 順手推下本文...哈哈~隨心就OK呀
***所有獎品的得獎者將於到達目標粉絲人數時抽出 ***

得獎者將會收到電郵通知中獎 


CLICK入'LIKE'啦~
 

喜歡此文, 請多推呀!

留言

熱門文章