♥ 聖誕妝.扮 ♥[好友篇] 今晚我最***閃*** (超多圖+王大導拍攝手法)

呢一篇妝文係我今年頗為滿意的一篇
原因: 夠~浮~誇!!!!
 去PARTY,咁多美女都在舞池中,
如何突圍而出? 做最SHARP的一個?
 同朋友時,如何做閃一個?

 你要睇呢篇妝文啦~

先來完成後的王家衛拍攝手法...
 用了XZ-1的濃化色彩MODE
有<2046>的FEEL嗎?

 
心水清的你, 
一定估到我用了SHU UEMURA家的
BLING BLING水晶假睫毛~

無論由上向下
 
還是側看, 都睇到閃閃的水晶
 
來看STEP BY STEP教學吧~
只用了以下的妝物:
重點是: SHU UEMURA的水晶絨毛假睫毛, HK$ 165
油紅色配上黃水晶, 好美呱~!
 
1. 先用SOFINA的啡色GEL SHADOW塗在眼窩上
2. 再用MJ軟芯EYELINER畫內眼線
3. 用MJ的LIQUID畫出粗眼線的線條
4. 慢慢填滿, 係咪好易? 新手都可以試下~


5. 再用SOFINA的閃銀色打亮C位
(呢個SKILL我差不多次次都用哦~)
6. 貼上SHU的假睫毛
最後,畫上1/3眼尾黑眼線及2/3眼頭銀閃眼線, 
 就完成眼妝了~!
 
之後, 上下呼應紅睫毛,
當然用上紅唇啦~
縑太紅可以加一層透明/
我呢個紫紅的LIP GLOSS
 令個咀更豐盈之餘亦無咁誇張!
衣著方面, 我會配上TOTAL BLACK 
VEST DRESS 
+ 絨毛手套
 
CLUTCH BAG也是PARTY唔少得的~
呢個灰色有孔雀毛的, 夠'搶'吧!
 
毛毛的絨手套, 令高貴感大大提升
在暗暗的環境, 紅唇好SHARP呢~
 
V領的毛毛設計, 搭上Sawaski的心心項鍊,
 減低成熟感
不得不讚: 用了黑白MODE拍攝,
BLING BLING的水晶仍然閃爆~
談笑間不少見到閃閃的水晶
與XMAS十分相配

 
姊妹們,
妳們準備好了聖誕的妝。扮了嗎?

回文:

♥ 聖誕妝.扮 ♥[男友篇] 用甜美的妳俘虜他的♥

♥_♥ 聖誕純潔公主妝 ♥_♥ + **Bling Bling 美甲 (含FB送禮公佈~)

##Make Up For Ever X Elle 教授##: 聖誕日轉夜妝 (超多圖, STEP BY STEP!) 

上面全是真金白銀買來的,

喜歡此文, 請多留言哦~

 

也多支持我的FACEBOOK FAN PAGE

留言

熱門文章