2012首個春妝: 用甜美妝容暖化寒冬! (公開眉GEL教學+新買的妝物+生日送禮)

今日係我生日!!!!
勤勞的我一早已經上班了~^^
就來一篇我最愛的妝文來展開大一歲的今天

 主要妝物:
 
另外,加入了'too cool for school'的三件妝物
品牌理念為"Practicality + FUN"
著名插畫家的設計風格、像文具及配飾的化妝品,
使人歡喜、愛不擇手同時滿足日常美容的需要。
先試牛刀3件
Get Ready Dual Primer Get Ready
雙重遮毛孔妝前底霜
$190
「零油分」水份遮毛孔妝前底霜 + 遮毛孔軟膏
 
有效遮蓋毛孔,同時內含的吸油粉末,
有效吸走多餘的油脂分泌,
令妝容更持久
質地看似好硬好'膏'狀, 不過上手搽開後是乳狀及好水的~
作為MAKE UP BASE, 更加可以遮蓋粗大毛孔、
凹凸洞及細紋,
令肌膚變得細緻幼滑
使用後, 肌膚未上粉底都有光澤又滑左呢~


再用上CHANEL的眼影,
 在眼頭用上金色, 中間用粉紅色, 
眼尾用黑色再畫上眼線,
貼上假眼睫毛就可以了!
由於我是粗眉一族, 
只係用上BOBBI BROWN的眉GEL就可以了~
 有見不少SIS都問-->點搽,
 今日就公開我的搽法:
 先由後而上掃一次,
 再由眼頭掃回眼尾,
 咁就完成了!

如果化妝新手或是一時錯手,
 畫出界/畫錯點算呀?
 當然, 就要用佢啦~

Artclass Eraser美術課眼妝修正筆 $90
有時防水防油的眼線真係好難用棉花棒輕易擦掉,
呢個時候我推薦大家用佢!
好似難搞的眉GEL, 
唔好自行用紙巾搽走呀!
 會令個妝花晒!
 所以, 要先用Artclass Eraser
含有杏仁油及野玫瑰果油等保濕成份的
白色筆嘴於需要修正的位置擦上
已經見到顏色溶解左
再用黑色一邊的軟棉擦頭
便能輕易抺走想要刷掉的眼妝。
 看看~乾淨得似'無發生過事'一樣~
完美妝容隨時擁有!
為了增加甜美感,
 胭脂是一定要用的~
 因為我本身是黑肉人,
粉橙色(# PEACH)就最好了!

Artclass Blusher美術課胭脂膏 $90
略帶有透明感的水彩,能繪出自然柔和的感覺。
除左化妝品外, 更含有抗氧化效能的紅莓複合物胭脂膏。
造型真係太似一支水彩顏料了!!!

質地就像cream一般輕盈柔滑,推開就幻化為細滑粉末
比胭脂水易handle的是: 
即使唔快手搽開都唔會令顏色停留一'達達'在面上

上面後,輕輕打圈塗抺,即時緊貼肌膚,
臉頰透出自然柔和的色澤!
到咀仔了, 開始迷上不同色調的唇膏!
今次貫徹SWEET的STYLE, 用上BARBIE PINK!
再配上金閃閃假領的粉紅色冷衫
及好友送上'會轉動的'雪花戒指!
KO一個甜美妝容LOOK!
今個冬天真係超凍呀!
大家要著夠衫, 
同時都要KEEP住靚妝呀~~~
[我的FACEBOOK FAN PAGE抽獎]
新春+生日送禮: 送出過千元大獎
 以下就係獎品預告哦~
 已經開始左,
未JOIN的您,
 一定要把握機會呀!
CLICK入黎LIKE+抽獎,
 發個新年財啦~

留言

熱門文章