2012生日飯局(1): 諾士佛台意大利餐廳

話咁快又一年啦~
我是一月出生的,
每年食完聖誕大餐,
倒數完後,
又開始想:好快好快又大一歲了!
唔知大家又無一個想法:
15歲就想快d成年做大人,
過了二十歲就唔想時間再提醒自己:
你又大/(老)一年了
我自過了二十歲就想30歲的自己會變成點呢?
全靠對美麗的執著,
相比18歲, 我更愛現在的自己
因為無左'痘痘'的困擾
無左讀書的壓力
工作辛苦但是成功感及
對個人的思想上的成熟與見解
令我更有自信
(雖然小時候朋友已說我的信心是200%,
現在, 可以說是300%了!!! haha)

無變的是:
我一班相識超過10年的朋友,
每年都同我慶生
吃到飽! 笑到傻!

第一場: 諾士佛台意大利餐廳
名字不知道,
因為是新開的,
朋友就訂台試菜!

氣氛唔錯,
台上有一個olive oil +
黑醋的樽
方便點餐包吃

頭盤1:
薄牛肉冷盤無咩牛肉味不過好滑,食落無渣

頭盤2:
意大利雲吞白汁好香好滑,芝士味濃而不膩,
不過, 全肉碎的餡略有d'掛'


主菜1:
炭燒牛柳伴黑松露薯蓉
牛柳唔鞋,有肉汁,
不過就食唔到黑松露味
主菜2:
我最愛的海鮮意大利飯
自從在simple life吃過好好味的
意大利飯後,
不斷找好吃的意大利飯,
都是失敗
飯不是太硬, 就是太軟似粥仔

今次終於找到另一好吃推介!!!!
蝦好鮮味而且有'拉得出'的芝士
(好似pizza hut廣告咁...)
我呢個cheese迷都好滿意!!

到女士的重頭戲: 甜品
見到餐廳推薦, 就試了提拉米蘇

感謝我的美女友人們~~~ ^3^
是日3個人吃掉2個蛋糕
實在太滿足了~~~~!
期望大家永遠幸福美麗!

like我的facebook fan page:

      


留言

熱門文章