新年美肌之"""最後一星期"""加強版!

仲有最後一星期就到農曆新年啦~
新年成日要去'好耐唔見'的親友家中/男友家人,
 所以, 一定要KEEP住靚樣!
 不過, 得返一個星期,
 除左敷MASK,
 我仲會黎個加強版-->
 就係體內美肌
上回已經試左
一星期豐富滋潤膠原蛋白C啫喱
覺得好味易入口之餘又真係令肌膚無咁乾燥,
今次試埋: 
豐富滋潤胎盤素C口服液 (左)
胎盤素精華口服啫喱(右)
實行一星期體內美肌!!!
先介紹豐富滋潤胎盤素C口服液
 成份主要係胎盤素, 
因為胎盤素入面有幾千種人類生命中必需的原始生命物質, 

可延緩細胞衰老
佢仲有其他成份, 例如有燕窩, 

可使肌膚幼滑, 膠原蛋白可淡化黑色素等等

 
產品更可以: 3日活肌!
 真係O岩晒心急又貪靚的人士
 
一盒有3支, $149/ 3枝 各50ML
相比口服啫喱, 呢一枝已經有10000MG胎盤素精華
可以更快吸收更多精華及營養
每次背後都有'此日期前食用'
 唔怕開左放到過期都唔知...
味道是酸酸的芒果味,
 微橙色的水狀,
 我覺得似似地橙味
如果怕酸的可以加水/加冰飲用
更有日本人試用後的感想
如果KEEP住飲7日就可以達到美白的效果TIM
(我最想白D呢...)
 
為左快速美肌
 我決定同一時間食埋胎盤素精華口服啫喱

一盒7包, 
跟上次介紹的豐富滋潤膠原蛋白C啫喱一樣,
獨立包裝及細細條,方便隨身攜帶
 
我會代替零食黎食,
可以美肌之餘,仲可以頂肚,
 達到瘦身同靚靚的功效
 
1包有成15,000MG胎盤素精華同 
燕窩精華、膠原蛋白、維他命C多種美肌成份
可以美白、嫩滑及修護肌膚
試晒一系列三款的口服美肌產品
最喜歡右面的胎盤素精華口服啫喱
因為味道最好,
而且口感好QQ
好似食甜點一樣,
但係又無糖又無咖啡因、無添加顏料和防腐劑
O岩晒為食的我
而口服液也不錯,只是有點酸,
想好味D可以加點蜜糖!
食左一星期了,
 感覺肌膚水份多左,
 平時轉天氣面及手腳都會有痕癢情況,
今次出奇地無事~
 而且, 面色好似白左,
 無咁黃及灰!
 我會KEEP住飲,
 今年目標:
 無毛孔及可以素顏見人!
(附上素顏照一張~都算見得下人既...)
以上產品在
萬寧及全線SaSa有售

一月是我的生日月,
想搞個送禮哦~
大家想要咩GIFT呀???
CLICK入'LIKE'同留言話我知啦~
 

留言

熱門文章