充滿星光的一夜✦ᴗ✦ 美妝❤美髮。美女!

上星期多得美女BLOGGER草莓的邀請,
有幸出席Shiseido秋冬新唇彩Lacquer Rouge Party
由於場內太多人, 我只係找到Tracy及Alpha與我同行
我地都玩得好開心! 

勁LIKE Tracy的打扮~~~好美又貼合品牌的色彩!
會場位於超豪華的W HOTEL
場內人頭湧湧
但食物及酒精都十分充足,
大家都好喜歡哦~
仲要有好多明星同你零距離接觸
ABBY好怕羞又覺得明星都好怕人成日纏住佢地合照
所以, 只係遠遠偷拍一下,
大家見到有邊個嗎?


場內更有多塊超特別的玻璃MAKE-UP DEMO

萬眾期待的新產品:
Shiseido 2012秋冬新系列的彩妝品, 今次主角係...
創意理念來自國際知名彩妝大師Dick Page的:

「日本傳統漆器藝術」唇彩
即席叫MUA為我示範
日本漆器藝術源遠流長
特點是細膩奪目的色高、水盈欲滴的光采。

以這個理念
開發了最新的Shiseido 秋冬彩妝系列:
「Lacquer Rouge三重美唇原理」
同場更有美妝及美髮服務
免費為來賓打扮得美美

ABBY一早到了FACES SET好頭
回文:

[敗家精必去] 發現超好逛+ from head to toe扮靚一take過熱點


今次就來個專業MAKE-UP吧~!
補上了黑眼線及睫毛
及最新的紫紅色唇膏+唇彩
整個人都精神晒~
(玩到10點都仲係咁容光煥發!!! 開心^^)

當然, 要同大大支的Lacquer Rouge合照

回家後, 已經係1小時的事!
估唔到...Lacquer Rouge仍然出色
而且潤澤的色彩仍然KEEP到~
在不同的角度及燈光下,
Lacquer Rouge細膩奪目的效果
我選的色比較女人味
仲有好多色大家可以揀架!
謝謝品牌送出的禮物
 
當中有一盒單色銀色的眼影, 
打底/打亮眼窩用不錯哦~
  
另外, 今次的重點在唇妝
送了兩支有不同質感的唇妝用品給我們試用~
看看我的眼妝及搽上呢兩支產品的咀仔
雖然得到的是啡/NUDE色系列的lip colors
不過, 上唇後令原本蒼白的唇色有返血色
而且自然到似係自己本身有呢個NUDE NUDE的玻璃咀!

全妝看來比較日系及淡妝
上班化呢個妝唔會太濃又唔會無妝感
剛剛好哦~^^
更有一本Shiseido為各大fashion show創作的妝容大典--
BACKSTAGE

裡面有各式各樣、不同FASHION品牌
採用Shiseido為自己的MODELS化妝的技巧及產品介紹
好專業又特別的妝容
學到野喇!

另外仲有一本介紹是次collection的書仔
唔同的色調可帶來不同的妝效
而且, 仲有教埋不同色的唇膏可配搭什麼眼妝的教學
真的超PRO!!!
感謝Shiseido、blogger草莓的邀請
及Tracy的美圖 (你用咩機架? 又想買新機呀!!!!)

期待我的化妝技巧可以進一步提升!
同大家分享更多美妝! 

LIKE ME on Facebook:
 

留言

熱門文章