Dr Renew: 給肌膚一個重生的機會 (送出10個價值$ 16,800免費試做名額!!!)

 
看到這張照片, 聰明的你一定知:
我又去了做laser treatment保養保養一番!
因為今年我的目標是:
KO毛孔及細紋
所以, 早前去了Dr.Renew專業醫生美學中心度'車'臉...

先來說說環境
我去的是銅鑼灣的分店
心想一定好細好窄(因為租金唔平呀...)
估唔到是出奇的大
而且設備齊全
仲有浴室tim...

獨立的洗面盤

先來看看我的皮膚問題:
最主要是面色暗啞、毛孔(近T-ZONE位)好大、
陳年暗瘡印造成的凹凸洞、
有一條好深的法令紋

由於今次的treatment比較勁
所以要敷30分鐘舒緩膏

今次我試的是
Laser: HE 1460 智能掃描分段式激光

功效:
深入皮膚理想膠原層, 令骨膠原蛋白快速增生、
活化真皮層的纖維細胞及彈性細胞,
改善皺紋、鬆弛及凹凸洞問題
仲可以擊退色斑、荷爾蒙斑、黃褐斑及暗瘡疤痕!

打的時候有點痛! 
但係, 無野可以阻到我變靚的決心! 

而且, 完成後會立即敷上cooling mask
保濕同時降溫
好舒服~~~

完成後的即時效果:
可幸是皮膚唔會太紅腫
都仲可以出街見人
Close-Up:
治療師話我咀部有點暗啞及毛孔比較大
集中打多兩次
所以會比較紅腫啦~
 

以下照片有點少驚嚇,小心呀!
laser後的第一日係最紅腫兼有明顯"車"線的印
不過, 好處是可以即時上妝,
加少少碎粉遮遮就無人睇得出~

第二日已經無咁紅腫, 但仲有少少"車"線的印
頭兩日皮膚都會比較"興"(熱熱地)
係laser的力量仍在運行的現象吧!

5日後已經feel到皮膚緊緻、毛孔收細、法令紋變淺了
而且面油都少O左
平時在8點上妝, 10點出油
依家捱到1點先有少少油出現~~~
 

治療師話laser後一星期的效果是最好的
等我做個大頭對比先:
BEFORE
  

AFTER
最滿意係整個面部輪廓緊緻不少
原本個腮位都比較"漲 "
依家就收緊晒, V面更立體呀!!!
而且, 面色無咁暗啞(鼻位有光澤tim!!!)、
毛孔(近T-ZONE位)縮小O左、
法令紋淡了又短了2/3 (好開心, 個人睇落都年輕D)
不過, 陳年的凹凸洞未有太大改善
可能要做多幾次先KO到...

Dr. Renew的marketing更送出10個免費的試做名額
價值: HK$ 16,800
比ABBY的FANS!!!
快快打電話預約啦~ 
***提提大家去試做時必須print以下的coupon***
 到Dr. Renew Website了解更多:
http://www.drrenew.com.hk/


想試的唔好錯過!!!

下回同大家分享我的laser後皮膚護理
想睇的記得鎖定ABBY的FACEBOOK FAN PAGE:
 

留言

熱門文章