Laser後、轉季時之敏感肌護理

上回提到ABBY去了Dr. Renew處打laser
按此回文
完成後的一個星期都唔可以用刺激及美白的護膚品!
因此, 我四出搜尋一些集中保濕、抗敏感及舒緩的產品~
如果你都打O左laser/有敏感肌,
以下的產品應該O岩晒你呀!

Melvita 橙花滋潤精露 
HK$ 220/ 100ML
我的是試用裝, 細細支都用到10日架!
來自橙花水、橙花精露及橙花精等三重的有機認證成分,
再加上高度保濕的無花果精華,
讓乾燥缺水肌膚即時獲得水分滋養,
滋潤紓緩皮膚乾燥繃緊的狀態,
重拾幼嫩柔軟的觸感。

質地是透明狀的杰身液體

用化妝棉塗抹上面
質地一點都唔杰身
而且有一陣冰涼的感覺
能夠cool down一下laser後的肌膚

Melvita 有機金縷梅花水 
HK$ 250/ 200ML

透過蒸餾法萃取自有機金縷梅葉,
有機金縷梅花水具淨化、緊膚及收細毛孔的效用。

想起低刺激性及抗敏感
我的首選一定係Melvita
因為Melvita的產品全為天然有機製造
經法國 ECOCERT 有機認證機構認可
100% 天然成份、100% 有機成份,令我用得安心!

質地是透明的超水感狀哦~~~
味道更是有點中式涼茶 (五花茶)味!!!
比我一份降熱氣的感覺
 

用法一: 
花水可用作清潔面部的toner/ 保濕spray
有效消除敏感及紅腫

用法二:
噴濕化妝棉再濕敷5-10分鐘
對非常乾燥及敏感肌膚來個舒緩MASK
好正架~

精露/花水後, 我會用上:
肌研 Perfect Gel 
濃極潤高保濕水凝面霜
一瓶已經融合了
精華素、面膜及高保濕面霜三種功效
O岩晒我呢D忙碌的都市人
搽少幾支護膚品, 可以慳多D時間寫文呀!!!

蘊含3重透明質酸、高效鎖水賽絡美 (Ceramide)
及膠原蛋白等
多種最有效的保濕滋養成分

底部更有使用
唔怕放到過期都唔知
(你知女仔成日買多過用, 有過期日會好好多!!!)

包裝超簡單, 不過我睇內涵多D


唔使講都知佢有幾'水潤'啦~
半透明O者喱狀

上手試:

呢個係FOR sleep mask用時敷的厚度

日間就可以推薄少少~
由於質地好rich, 吸收唔係好快
不過是好好推又無色無味的!
 

上面試:
點在面上再以手指打圈按摩
 

BEFORE:
 由於laser始終都係微創治療
少不免會引起紅腫
而深層的laser更會令底層的污垢浮現
所以出了好多暗瘡 (嗚....)
 

AFTER:
laser + skincare的細心保養下,
10日已經令肌膚有如重生了一樣!
 紅腫、暗瘡bye bye
肌膚水水嫩嫩的~
大家如果是Laser後、轉季時之敏感肌
一定要試試以上推薦的護膚品哦~!
LIKE ME ON FACEBOOK:
 

留言

熱門文章