率先試: 博士倫LACELLE 1-DAY 大眼仔 (附兩個配搭妝文!)

 首圖來引引大家看下去!
不用說明已經知道左面是戴了大眼仔+化了眼妝
其實身邊的女性朋友, 好多都會戴大眼仔
一來是可以令眼睛更圓更大
二來是反正要戴cons, 當然戴埋大眼仔
等自己眼神天sharp醒~
而ABBY本身無近視 (好似得25度)
戴大眼仔, 當然是想'收靚D'啦~!

一直有聽聞JANICE MAN代言的博士倫LACELLE大眼仔
今次收到PR的邀請, 真的好開心!
之前我好抗拒戴大眼仔,
因為好快就會'眼乾'及'令眼睛出現紅根'
今次接受試用是因為
大眼仔含有透明質酸成份
令雙眼長效保濕滋潤;
而且1-day日戴cons, 感覺衛生之餘
又不用洗cons (適合懶人如我...HEHE)

 今年十二月先推出的博士倫LACELLE特大眼系列共有兩色
分別是「鑽.黑」(Shimmering Black)及
「亮.啡」(Glittering Brown),
所用色素都是美國FDA認可, 

令我戴得安心又放心

博士倫LACELLE 特大眼系列的最大特點,
當然是其13.6mm環圈設計, 
是目前市面上最大環圈之大眼及彩妝CON,
有玩'美圖秀秀'都知,
瞳孔愈大, 眼睛看上去更大,
眼大大, 自然人都靚女D!!!

我的眼球偏細, 
戴cons想會有'唔貼服'或走位的情況出現,
博士倫LACELLE 特大眼系列針對呢個情況,
特別加入穩定中心的定位設計, 
使特大眼CON可緊貼瞳孔活動,
而不會出現環圈移位或導致唔舒服的情況出現
真的好窩心!

等我真人示範比大家睇啦~
戴上前:
眼睛偏小, 而且眼神有點散懶

先來試戴「亮.啡」(Glittering Brown)
我覺得黑眼珠的妞一定要試它
因為東方人黃皮膚跟啡眼睛實在太配了!
而且, 戴上它後, 眼睛即時放大+眼神更集中

由於啡cons感覺溫柔
我只畫上一條眼線
打造韓妝LOOK

加上橙色胭脂及唇彩
整個人精神晒
上班用這個LOOK一點也不誇張
卻又可以突然變靚~!

再試:  「鑽.黑」(Shimmering Black)
它的黑色lace邊感覺真實
一點都唔假
而且中國人戴上去好自然
沒有扮外國人的FEEL
又可以即時放大眼
而且黑色比啡色更令眼神集中

今次畫了上、下眼線
blend開做了一個小smokey eyes

加上粉紅色的胭脂及唇膏就完成了!

大眼仔+化了眼妝
即時變了另一個人
風格都可以千變萬化!
博士倫LACELLE 1-DAY 特大眼系列
HK$315/盒

更多資訊, 請瀏覽:

博士倫LACELLE網站︰http://www.lacelle.com.hk

博士倫FACEBOOK:http://www.facebook.com/LacelleBauschLombHK 


--此文受博士倫邀請分享--

LIKE ME ON Instagram

OR 
 LIKE ME ON FACEBOOK:
 OR 
email: anannana27@hotmail.com

留言

熱門文章