Peach John 2014 Very Sexy Holiday 節日內衣巡禮: 來一個火辣辣的聖誕!

雖然冬天已經正式來臨
但因為聖誕節快到,
總令人心中有一點溫暖的感覺!
講到要增加節日氣氛,
除了outlook外,
內衣都是重點~!
早前, 好開心收到Peach John (下稱PJ)的邀請,
出席其「2014 Very Sexy Holiday節日內衣分享會」
 今日的嘉賓是性感尤物晶女郎袁嘉敏 (Candy)
 

去過咁多次PJ的活動,
佢都算係我見過身材最好
又肯著得性感出席的女星
勇氣可嘉!
 

 活動開始時, 先由PJ的靚女PR介紹今次發佈會的重點
每次PJ的活動都見到佢, 
連佢都話認得我了 (好有親切感~!)
除了靚女, 佢仲超好記性
長達1小時的活動流程及內容都背誦如流
佩服!!!
 


有睇過我之前替PJ寫的文章都知
每次都有性感的model示範新品
今次是韓籍模特兒蔡恩真(Enjel)
先來一套極具聖誕節日氣氛的內衣套裝

The Sexy Curve系列
火紅的色丁料
營造出火辣辣的sexy look
加埋吊襪, 真是令人噴血呀!


怕太熱情嚇親男伴?
可以走可愛純情路線
呢款Heart Bra系列就充滿初戀的味道


天使白的Heart Bra
令你迅間變身天使

配上毛毛手套及吊襪
可以增加一點點玩味

除了天使白,
更有火紅及粉紅兩色選擇
Heart Bra Satin Quilting $258/ 
Panty $78/ Thong $78
B~E Cup

個人喜歡粉紅色
好有少女的情懷
而且間棉線飾上閃石
耀眼發亮, 令人目不轉睛!

褲仔有T-back/普通型
閃石及蝴蝶結都是我的最愛~!

後面更有一個穿洞的心心
完全是我的菜
Must-buy呀!
(每次去完PJ活動,
都會敗家...唉...)

另一款我會入手的聖誕套裝
是小嶋陽菜示範的Sexy Point

弧形鋼圈塑造湯碗胸型,
三角吊帶全方位包圍胸部,營造性感深溝
仲有瑰麗閃石裝飾奢華谷間
真是小胸女生的救星!

褲褲也有閃石,
超華麗~~~

另一款黑色的Nudy®系列
我都一早入手了紅色的

今年仲多了幾隻色,
如果皮膚好似Enjel咁白,
黑色真是超See-through、超誘惑
 

喜歡lace的SIS,可以試埋呢套寶藍色的
褲仔有薄薄的lace裙
若隱若現更性感!
 

Cosplay也是party的熱門主題
買呢套粉藍間條x白色喱士的清爽侍應裝束

唔使自己襯之餘,
加個道具茶壺便可以去party了!

除了內衣, 性感睡衣也是不可或缺的item
PJ今個冬天更引入日本熱賣的內衣
性感的睡裙

 

粉紫色是今年大熱
穿上它, 人都變溫柔呀!
 

另一款我必定入手的是呢件透視薄紗長睡裙, HK$ 430
摸落質地超滑
而且顏色又是我最中意的粉紫色
超浪漫!

冬天可以學Enjel加件外套在家穿
在家都可以一樣漂亮!

而且PJ的設計好有心思
心口以性感Deep V剪裁
令女士更嫵媚

下擺的薄紗絲料
若隱若現
令人想入非非!

好多SIS在家都會穿上胸圍,
PJ其實有多款無wire的舒適bra
好似呢款內裡罩杯面用上光澤色丁
梱上波浪喱士邊款, 在家穿真的舒服又美觀~
My Little Joy Very Bralette $188/ Panty $78

怕凍的SIS一定要試下
PJ保暖家居服
外套有如棉花糖一樣軟滑的衣料

配襯舒適的Frill Lacy Non-wire Make Bra
柔軟的蕾絲
真的好lady~

配上動物圖案、柔軟具彈性的
棉花糖質料保暖褲
性感又夠暖!
 

Model腳上的雪boost是每年的大熱款!
簡約設計仿羊皮短靴,輕盈舒適。
加入撥水加工,下雨天都不會太狼狽。
內側為短毛粒質料。
Water-repellent Mouton Boots $310
  

另一套比較'保守'的居家服
我覺得靚到可以著出街!
漁夫褸外套採用長毛花冷,
背心裙則是懷舊風格花紋喱士質料。

另一件吸引我的單品是
真兔毛球的船踭Heel Slippers $215
女士無時無刻都想穿上高跟鞋
在家時, 穿上特別的內衣及吊帶睡衣時,
如果腳部是平時的家居拖就很浪費悉心的打扮,
黑色及粉紅色各有各靚,
真係超想買!!!

聖誕節、除夕及情人節
少不免想黏住妳的情人
想變成'連體嬰'?
你要買呢set底褲一齊著喇

又或是買呢套情侶睡衣
來個低調的甜蜜
接近融化的起泡忌廉質感,
有如相擁般溫暖的睡衣套裝。
不同顏色的間條設計,
就算怕羞的男生都能接受。

再怕醜一點?
可以買呢對毛毛拖
一起穿上更覺溫暖!


PJ除了內衣及居家服後,
其他外出的單品也不容錯過!
好似呢頂冷帽


唔同款式的鞋子


每年PJ都會設計一款聖誕cosplay裝
今年是可以束腰的聖誕女郎LOOK
Yummy Mart Santa Doll Set
Colour: neon pink, red
Size: one size
HK$350

當PJ日更安排了靚到唔捨得食的cup cake比我們

上面有bra及小褲褲的裝飾
好靚呀!
睇黎今個週末我都要去PJ入貨喇~

LIKE ME ON Instagram

OR 
 LIKE ME ON FACEBOOK:
 OR 
email: anannana27@hotmail.com

留言

熱門文章