2012香港一日遊+攝記: 赤柱-金鐘-中環-尖沙咀 (原來香港都好靚架~)

 
講比大家知:
我無睇<那些年...>的,
 不過, 總覺得呢張相好有那個FEEL哦~
大家覺得似嗎?

要影靚相, 當然要有好的裝備
 除左相機,
 我仲會帶多兩張SD CARD備用,
 爆左卡就影唔到靚相MA...
登登~~~新寵: 原來SD CARD都可以咁可愛!!!
係史迪仔來的~
 我的是8GB卡, 可以影到過千張相哦~
包裝有介紹, 可以用係電話/打機/相機
真身...好可愛呀!!!!
仲有..可以分開用一張內置的小卡
我有時會用到我的GALAXY TAB
最常用到相機
 
介紹完工具之後, 當然是去片(相)啦~
新年好想擺脫日日SHOPPING的惡習,
 走到寧靜的郊外逛逛,
於是去了赤柱
那天陽光好好, 加上清涼的風,
 人都醒神D呀!
像剪影圖嗎?
突然發現塗鴉, 有另一番感覺!
小徑內有數間紅磚屋, 配上綠色的門, 
 好有懷舊FEEL!
見到紅楓葉, 想起N年前去日本時候的美景
 好想再去一次哦~
走得累了到天台的歇歇腳, 好寫意呢~
估唔到, <住好D>竟然有分店在此...DISPLAY都好有味道~
 買的東東都是HK懷舊品,好似紅色膠豬仔錢罌等等
去過赤柱的SIS, 一定去過...
<美利樓>
 最中意帶有歐洲風的磚牆
地板及燈也是好有FEEL的~
來裝一下優雅^^
聖誕樹在HK隨處可見呢~
估下係咩地方>>>???? (文末開估~)
逛了金鐘的新SHOPPING MALL (暫時忍手唔買野)
 就再去中環看TIFFANY & CO木馬
比$50就可以坐一圈了
也有TIFFANY綠的禮物
來個WEDDING MODE的匯豐銀行夜境
門前的聖誕樹也好美,好搶眼
之後, 去了尖沙咀, 
無BOOK位下都食到MONSTER SUSHI
 都幾好味呀!
去尖沙咀, 當然係去睇燈飾啦~
真係好多人呀!!!!
 開估: 美利樓越南餐廳
2012年, 大家有咩地方可以介紹比我去拍照呀?
喜歡攝記BLOG的,
 請推推哦~

CLICK入'LIKE'我的FB專頁啦~
 



留言

熱門文章