專為妳膚質及需要而設的"每月驚喜"!!!

Glossy Box終於黎到香港了~
「Sweet Vs Bitter-Syreeta」 blog的邀請, 
有機會參加佢地既發佈會!
 
可能大家都認為: 
月訂的美容盒子已經不是新鮮事, 
Glossy Box無咩特別吧?!

GLOSSY BOX最吸引我想試的是“我的美容檔案”服務!!!
可以為每位訂購者提供一份'個人'又O岩用的禮盒,
唔會浪費產品及金錢。
而且, O岩晒BLOGGER訂閱, 
因為用完可以SHARE試用效果, 
儲積分換取免費禮盒TIM!好吸引~

去到會場, 即時感覺置身於歐洲的PUB
美麗的佈置與品牌的'GLOSSY'配合得天衣無縫:
 
RECEIPTION有齊1月BOX內的產品, 
放的是貨SIZE!
  
充滿氣質的書櫃走廊
 在場更有好多好多GLOSSY BOXES~~~
令人好想知內裡放了什麼!
 去到場中央,終於見到1月BOX內的PRODUCTS啦~
大大座的GLOSSY BOX山成為大家拍攝的對象
 在場更有紅、白酒及果汁款待, 
當日放工未食飯, 所以唯有飲果汁頂肚!

 

活動開始時由司儀及美女CEO
介紹GLOSSY BOX的歷史、源由及信念
 
GLOSSY BOX一早己登陸仕球多個國家(紅色位置),
可見極受各地女性的歡迎

每月只需 $120包含郵費, 
大家就可以安在家中接收不同的GLOSSY試用品, 
包括頭髮、身體、面部都照顧到的迷你裝產品;
絕對可以滿足喜歡試新品
又唔想浪費金錢試貨SIZE的女士們(如我^3^)!!!!!

而且, 更有GLOSSYDots積分計劃, 
訂戶只需推薦朋友訂購即可獲贈 200 GLOSSYDots/
訂購一年可獲贈 600 GLOSSYDots/
在 GLOSSYBOX 的網頁上發表短評
亦可賺取 20 GLOSSYDots
集齊 1000 GLOSSYDots就可以
免費換領 GLOSSYBOX 禮盒!!! 
(你說是不是好著數呢???)

見到好多相熟的BLOGGERS朋友, 
好似去左CLUBBING一樣熱鬧,
忍唔住要同各美女拍照留念~~~
 
同場更有BECCA的COUNTER同BA即場
為你化靚妝
  
以SPA出身的BLISS一系列SKIN及BODY CARE產品, 
免費試用及講解
我都係佢FANS, 
注氧MASK及FAT GIRL SLIM都係我的至愛~
 及NUXE (上回SA SA的活動後, 
已經完全愛上了面霜及全效護理油!)
今次仲有極友善的哥哥介紹不同的NUXE產品
令我更喜歡NUXE, 好香呢~!
 
當日仲有抽獎環節, 
得獎者分別可得3個月,6個月及1年的GLOSSY BOX!
自命無抽獎運的我....當然....唔中啦~

個場咁靚, 不忘自拍一番
 不過, 有份出席的SIS, 
每人都有一個一月的GLOSSY BOX

登登~打開後,有 BECCA Beach Tint (加料送貨SIZE!)、
bliss lemon & sage bady butter、
Moroccanoil Oil Treatment、
LANCÔME Génifique 嫩肌活膚精華露
及NUXE極緻蜂蜜日霜
 
LANCÔME及BECCA的優惠邀請卡
 

更有bliss的2012年日歷及及一本雜誌
(還是第一次睇呢本雜誌呢)
大家係咪好郁郁想訂GLOSSY BOX呢?
快快CLICK入以下網址, 了解及行動吧!
Glossy Box網頁: http://www.glossybox.hk
Facebook: http://www.facebook.com/GlossyBoxHongKong
 

 呢篇會係龍年前的最後一篇文~
祝大家青春美麗
心想事成
常中試用
身體健康!
一月是我的生日月,
想搞個送禮哦~
大家想要咩GIFT呀???
CLICK入'LIKE'同留言話我知啦~
 

留言

熱門文章